Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2019

Τήρηση κανόνων ανταγωνισμού: Μια χάρτινη «αξία» της ΕΕ!


Συχνά – πυκνά ακούμε την ΕΕ να αυτοθαυμάζεται για τους «αντιμονοπωλιακούς» κανόνες ανταγωνισμού που εφαρμόζει. Χάριν αυτών απαγορεύει τις κρατικές ενισχύσεις σε επιχειρήσεις γιατί, λέει, νοθεύουν τον ανταγωνισμό.

Πριν χρόνια απαγόρευσαν στην Ελλάδα την ενίσχυση επιχειρήσεων κλωστοϋφαντουργίας και των ναυπηγείων για να μη… νοθευτεί ο ανταγωνισμός!

Το «μυστικό»!

Μετά μάθαμε την αιτία. Για να πουλήσου οι μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες αεροπλάνα  Αιρμπας, αυτοκίνητα και άλλα βιομηχανικά προϊόντα στην Κίνα, θυσίασαν στην ποδιά της την Ελληνική κλωστοϋφαντουργία, υποδηματοποιία, τα έτοιμα ενδύματα και τα ναυπηγεία, δίνοντας στην Κίνα το προβάδισμα σε εισαγωγές υφασμάτων, υποδημάτων και ενδυμάτων και στέλνοντας στην Κίνα (αλλά και στη Γερμανία) μεγάλες ναυπηγήσεις ελληνόκτητων πλοίων, με ευνοϊκή δανειοδότηση μάλιστα των ελληνικών τραπεζών! 


Για του λόγου το αληθές, όπως αποκάλυψε ο κ. Μητσοτάκης, στις αρχές Νοεμβρίου 2019, μιλώντας για την οικονομική συνεργασία Ελλάδας - Κίνας , τα τελευταία 15 χρόνια έχουν ναυπηγηθεί πάνω από 1.000 πλοία από Έλληνες πλοιοκτήτες, αξίας άνω των 50 δισ. δολαρίων, στην Κίνα! Η Ελλάδα πλήρωσε τις πωλήσεις των ευρωπαϊκών μονοπωλίων μέσα από την δήθεν πιστή τήρηση των κανόνων ανταγωνισμού!

Όταν όμως πρόκειται για δικά τους μονοπώλια, δεν έχουν ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΝΟΝΑ!

Έτσι, στις 9 Δεκεμβρίου 2019, ο «φρουρός» των κανόνων ανταγωνισμού, η Κομισιόν,  αποφάσισε να εγκρίνει εκτάκτως κρατικές ενισχύσεις, ύψους 3,2 δισεκατομμυρίων ευρώ, σε κοινοπραξία 17 ευρωπαϊκών μονοπωλίων με σκοπό να αντιμετωπίσουν την επίθεση από τις κινεζικές εταιρείες στον τομέα παραγωγής μπαταριών ηλεκτροκίνησης αυτοκινήτων!

Υποκριτές!

Όταν πρόκειται να πουλήσουν στην Κίνα, απαγορεύουν στην Ελλάδα να κάνει ανταγωνιστική πολιτική σε βάρος της με κρατικές ενισχύσεις. Και της στέλνουν μποναμά ναυπηγήσεων πλοίων από πάνω!  Όταν πρόκειται να υπερασπίσουν τα δικά τους μονοπώλια, απέναντι στα κινεζικά, ξεχνούν κάθε κανόνα!

Κι έχουμε εδώ τα κορόιδα που πιστεύουν στις αρχές της ΕΕ! Ποιες αρχές; Της καταστροφής μας;

Κάποιοι, ουρές φασιστοειδών, μας λένε πως τα ναυπηγεία έκλεισαν γιατί ελέγχονταν από το… ΚΚΕ(!) με αποτέλεσμα να είναι αντιανταγωνιστικά, λόγω πολύ υψηλών αμοιβών των εργαζομένων σ’ αυτά! Καλύπτουν έτσι και την ΕΕ που μας πούλησε και την επίθεση εφοπλιστών, κυβερνήσεων και ΧΑ κατά των εργαζομένων στα ναυπηγεία, κάνουν και φτηνό αντικομουνισμό!



Σημ. Προσεχώς, θύμα των κανόνων, όπως με τα ναυπηγεία, και η Λάρκο! Κάποια μονοπώλια θα κερδίσουν πολλά από το κλείσιμο και θα ευγνωμονούν την ΕΕ και τους «κανόνες» της!

Πηγές: Ριζοσπάστης 11/12/2019 & Ναυτεμπορική 4/11/2019

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου