Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

ΣΥΡΙΖΑ. Το τέλειο κόμμα του «καλού καπιταλισμού»!


Ακούγοντας την ομιλία του Α. Τσίπρα και διαβάζοντας το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ συγκρατεί ο καθένας ό,τι θέλει.

 Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες. Κάποιες γενικές εκτιμήσεις θα κάνω μόνο.

ΣΥΡΙΖΑ.
-Το κόμμα που θα πειθαρχήσει το κεφάλαιο για το καλό το δικό του (του κεφαλαίου δλδ) και για το καλό του λαού!

-Το κόμμα που θα λύσει την άλυτη εξίσωση τετραγωνίζοντας τον κύκλο «χρέος = μνημόνιο = ευρωπαϊκό αντιμνημόνιο = ευρωπαϊκή λύση».

 Όλος ο λόγος για το πρόγραμμα ήταν μια επανάληψη Ανδρέα του ’81 αλλά πολύ κατώτερος σε «αριστερές» θέσεις και κορώνες.

 Αφού κατέρριψε όλο το μνημόνιο κάνει πως αγνοεί ότι η μήτρα του είναι το χρέος (που και αυτο έχει μήτρα του την καπιταλιστική κρίση) και μας λέει:  «Ειδικότερα, σε ότι αφορά τη βιώσιμη αντιμετώπιση της κρίσης δημόσιου χρέους της χώρας θα αναζητήσει ευρωπαϊκή λύση».

 Άρα, καμία λύση από τον ΣΥΡΙΖΑ!

 Και αφού το παραδέχεται αυτό, μας παραδίδει δεμένους ξανά στους σφαγείς μας: «Χωρίς κοινή ευρωπαϊκή λύση στο πρόβλημα του συσσωρευμένου χρέους και της χρηματοδότησης της ανάπτυξης, η Ελλάδα δεν μπορεί να επιτύχει ταυτόχρονα τη δημοσιονομική προσαρμογή και την επίτευξη πρωτογενούς πλεονάσματος, την πληρωμή των τόκων για το συσσωρευμένο χρέος, και τη χρηματοδότηση δημοσίων επενδύσεων και δημοσίων πολιτικών. Πρόκειται για μια άλυτη εξίσωση».

 Και για όποιον νόμισε ότι το μνημόνιο εξαφανίστηκε ας δει τη συνέχεια: «Για αυτό και θα διεκδικήσουμε νέα αναδιαπραγμάτευση του χρέους, με στόχο τη δραστική μείωσή του, ή ένα μορατόριουμ για το χρέος και αναστολή πληρωμών των τόκων, έως ότου διαμορφωθούν συνθήκες σταθεροποίησης και ανάκαμψης της οικονομίας».

Τελικά αυτό που μας μένει φαριά - πλατιά είναι το χρέος. Ούτε λέξη άρνησης.  Μόνο «αναδιαπραγμάτευση» και αυτό αν θέλουν οι ευρωπαίοι! Όλα τα άλλα είναι χρύσωμα του χαπιού.

 Το μνημόνιο μοιάζει κάτι σαν τις βάσεις του Ανδρέα που έφυγαν μένοντας και την ΕΟΚ από την οποία βγήκαμε προς τα… μέσα με τα ΜΟΠ!

 Σε πολλές λεπτομέρειες μοιάζει τόσο πολύ με το «Συμβόλαιο με τον Λαό» του ΠΑΣΟΚ που φέρνει οργή σε όποιον τα άκουγε τότε και είδε τι έγινε μετά στο όνομά τους.

 Να για παράδειγμα ένα απόσπασμα:

ΣΥΡΙΖΑ: «Να εθνικοποιήσουμε και ακολούθως να κοινωνικοποιήσουμε, δηλαδή να θέσουμε υπό δημόσιο κοινωνικό και διαφανή έλεγχο, τις τράπεζες που ανακεφαλαιοποιούνται από το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας.

 - Να παγώσουμε τις ιδιωτικοποιήσεις των στρατηγικής σημασίας για την Εθνική οικονομία Δημόσιων Οργανισμών που πέρασαν στο περίφημο Ειδικό Ταμείο. Και να επαναφέρουμε σταδιακά και ανάλογα με τις δυνατότητες της οικονομίας, υπό δημόσιο έλεγχο στρατηγικές επιχειρήσεις που είτε βρίσκονται σε πορεία ιδιωτικοποίησηςείτε έχουν ιδιωτικοποιηθεί (ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΟΣΕ, ΕΛΤΑ, ΕΥΔΑΠ, Μέσα Μεταφοράς κ.λπ.)».


Τι έλεγε το «Συμβόλαιο με το Λαό» του ΠΑΣΟΚ

Θέση 140. Tο πιστωτικό σύστημα κοινωνικοποιείται.
Oι Τράπεζες, που διαχειρίζονται τις αποτεμιεύσεις του Eλληνικού Λαού, θα πάψουν να είναι συντελεστές αθέμιτου πλουτισμού των ολίγων προνομιούχων και θα αποκτήσου δυναμικό αναπτυξιακό χαρακτήρα.

Θέση 224. «Oι κοινωνικοποιήσεις είναι βασικός μοχλός για τη ριζική αναδιάρθρωση της οικονομίας και την εφαρμογή της νέας στρατηγικής για οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη. Αποτελούν ταυτόχρονα στοιχείο της αντιμονοπωλιακής και αντιεξαρτησιακής μας πολιτικής.

(…)

»Θα κοινωνικοποιηθούν: το πιστωτικό σύστημα και οι ασφαλιστικές εταιρείες, η ενέργεια και οι επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας, οι μαζικές μεταφορές και συγκοινωνίες, το μεγάλο εξαγωγικό και εισαγωγικό εμπόριο, οι μεγάλες επιχειρήσεις εκμετάλλευσης του ορυκτού πλούτου, τα μεγάλα ναυπηγεία, οι βιομηχανίες χάλυβος, τσιμέντων και λιπασμάτων, η φαρμακοβιομηχανία, καθώς και όσες μονάδες αφορούν άμεσα στην εθνική άμυνα.


(…)


»H πολιτική του ΠA.ΣO.K. αποβλέπει ακριβώς στο να περάσει ο έλεγχος των βασικών αυτών τομέων - μοχλών στα χέρια του Λαού, για να εξασφαλιστεί ο επιθυμητός ρυθμός λειτουργίας της κοινωνίας και να πραγματοποιηθούν οι μακροχρόνιες επιδιώξεις της αναπτυξιακής στρατηγικής».




Στις λεπτομέρειες θαρρεί κανείς ότι γίνεται αντιγραφή τηρουμένων των αναλογιών και των μεταβολών που έχουν σημειωθεί. Αν ο αναγνώστης θέλει να κάνει μια αναλυτική σύγκριση και αναγωγή στις σημερινές συνθήκες του τότε με το τώρα μπορεί να τα δει όλα στο Συμβόλαιο με το Λαό http://www.pasok.gr/portal/resource/section/sumvolaioMenu και στο πρόγραμμα το ΣΥΡΙΖΑ http://www.syn.gr/index.htm


Ωστόσο εδώ το ζήτημα δεν είναι αν τα προγράμματα ομοιάζουν αλλά αν ομοιάζουν οι πολιτικοί σχηματισμοί ως προς την ουσία των στόχων τους. Με αυτή την έννοια γίνονται οι προσομοιώσεις. Εκτιμώντας την ιστορία του ΣΥΡΙΖΑ και των «προγόνων» του, το συμπέρασμα είναι ότι πρόκειται για άλλο ένα μικροαστικό σχηματισμό που ανοίγει το δρόμο της διολίσθησής του στην υπηρεσία της άρχουσας τάξης με «αριστερά» συνθήματα και καθεστωτική πρακτική.


10 σχόλια:

  1. Στέργιο, συγκρίνοντας τα προγράμματα και τις διακυρήξεις ΠΑΣΟΚ 1981- νεοΠΑΣΟΚ 2012, νομίζω πως αδικείς κατάφωρα τον Αντρέα Παπαντρέου. Ακόμα και σε επίπεδο διακυρήξεων, μπροστά στα συναπιστήρια μοιάζει ...μοβόρος μπολσεβίκος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν διαφωνώ. Αν μάλιστα τολμήσει κανείς να πάει στις λεπτομέρειες θα πάρει τέτοια... "τρομάρα" με αυτά που θα διαβάσει στο "Συμβόλαιο με τον Λαό" που θα νομίσει οτι ο Ανδρέας είναι ένας.... μοβόρος μπολσεβίκος!!!

    Και όταν έρθει η ώρα να δούμε πόσα καρύδια μπάζει ο σάκος όχι 30 χρόνια που ανέχτηκε ο κόσμος στην κοροϊδία το ΠΑΣΟΚ αλλά ούτε 30 μέρες δεν θα πάρει για να καταλάβει τί γίνεται με τον Τσίπρα. Εχουμε κρίση όχι παχιές αγελάδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάνετε σαν τους σφόδρα ερωτευμένους και μονίμως - εν γνώσει τους - κερατωμένους από τον(την)σύντροφό τους που μετά από πολύχρονη υπομονή και ταπείνωση γυρνούν την πλάτη στο άπιστο ταίρι και μόλις κάνουν άλλη σχέση αρχίζουν από την πρώτη πολλές φορές στιγμή : Γιατί έβαλες αυτό το ρούχο , Γιατί έβαψες τα χείλη , Γιατί φόρεσες κοστούμι, Γιατί έβαλες κολώνια κλπ Γιατί.... Γιατί...Γιατί....και δεν πρόκειται να περάσει από το μυαλό τους πως έχουν άλλο άτομο και να χασουν την ευκαιρία της ζωής τους .
    Αν όμως έχετε κάτι καλλίτερο πάσα προσφορά δεκτή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ο ιδιος χδντ,

    μπορείς και να χαζολογάς κανένας δεν λέει όχι. Απλά σε κρίνουν κι εσένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω να δω το καλλίτερο μήπως και πάψω να χαζολογώ και ασχοληθώ " σοβαρά " με τα κόμματα ,τις τελείες , τις παραγράφους , τα συντακτικά ή ορθογραφικά λάθη...... και να πάψω να ασχολούμαι με την μάχη ,τον πόλεμο τον στρατηγικό στόχο ΕΛΠΙΔΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΕΛΛΟΝ να μην υπάρχει εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο
      την Ζ Ω Η μ΄άλλα λόγια
      Στην συστράτευση σ΄αυτόν τον αγώνα ΜΑΣ θέλω και δεν πειράζει πότε πότε να χαζολογούμε στην ζωή συμβαίνουν κι αυτά .

      Διαγραφή
  5. Ναι, μεν αλλά... Αφενός μεν αν αύριο βγούμε από το ευρώ καήκαμε (κλπ, τα γνωστά, μην τα λέμε ξανά, συμφωνούμε). Άρα το ζητούμενο μάλλον είναι ένας άλλο σχεδιασμός μακρύτερα από το άμεσο μέλλον.
    Αφετέρου, παραβλέπεις όλα τα στοιχεία/αιτήματα του κινήματος που βάζει στο πρόγραμμά του, έστω και λίγο συμπιεσμένα προς τα κάτω τα οικονομικά αιτήματα. Βέβαια, το ερώτημα είναι τελικά πώς θα τα κάνει με τόσο λίγα χρήματα. Για αυτό θα κριθεί στο μέλλον.
    Και κάτι ακόμα: παραβλέπεις κι εσύ και το ΚΚΕ νομίζω το ρόλο της γερμανικής ηγεμονίας, το νεογερμανικό εθνικισμό. Ποιο αντίβαρο μπορούμε να βάλουμε αύριο (σσ. το αύριο δεν είναι τόσο κυριολεκτικό, αλλά αναλογικά η λαϊκή εξουσία απέχει λίγους μήνες);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ιδιος χδντ,
    Ό,τι πεις! Υποθέτω οτι αν ασχοληθείς σοβαρά με τα κόμματα τα κόμματα αλλάξουν και δεν θα εκφράζουν ταξικά συμφέροντα με πολιτικό τρόπο αλλά... Μέχρι τότε θα ζούμε στην αγωνία! Αν μιλήσεις σβαρά θα σου απαντήσω σοβαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δείμο,
    περί ευρώ ούτε λέξη, έτσι είναι. Θα θυμάσαι βέβαια ότι πήγαν να ξεσκίσουν την Παπαρρήγα όταν είπε το ίδιο για το ευρώ λέγοντας πως τάχα αναίρεσε τη θέση του το ΚΚΕ! Σήμερα δεν υπάρχει άνθρωπος που να μη της αναγνωρίζει ότι είχε δίκαιο. Άρα έξοδος από το ευρώ δεν νοείται χωρίς μεγάλες μεταβολές στην πολιτική και στην εξουσία.

    Παραβλέπω τη γερμανική ηγεμονία; Πως; Το θέμα δεν είναι εθνικό είναι ταξικό. Δεν μας καταπιέζει ο γερμανός άνεργος αλλά ο γερμανικός ιμπεριαλισμός που εκφράζει τα πολυεθνικά κεφάλαια που στηρίζει μεταξύ των οποίων και κεφάλαια ελλήνων κεφαλαιούχων. Και γιατί τον παραβλέπω; Μήπως ο αγώνας του λαού δεν θα λάβει υπόψη του τη Γερμανία; Δεν την έλαβε μήπως στην κατοχή και δεν την αντιμετώπισε, γιατί τώρα να γίνει διαφορετικά πχ στο θέμα της εξόδου από την ΕΕ και το ευρώ, δεν το καταλαβαίνω. Μήπως άλλοι δεν καταλαβαίνουν τι εννοεί το ΚΚΕ με τη θέση για έξοδο; Μήπως δεν καταλαβαίνουν ότι περιλαμβάνει και τη σύγκρουση με τον ιμπεριαλισμό ως μοναδικό δρόμο για να ανοίξει ο δικός του δρόμος για λαϊκή εξουσία; Μιλάμε όμως για μια τεράστια σύγκρουση που περιλαμβάνει τα πάντα και όχι απλώς τη σύγκρουση με τη γερμανική ηγεμονία. Και αυτός ο αγώνας είναι σκληρός.

    Εγώ δεν μπορώ ούτε κατά διάνοια να σκεφτώ το χρόνο που θα τεθεί το θέμα λαϊκής εξουσίας Δείμο. Είναι κάτι περίπλοκο που μπορεί να γίνει μέσα σε λίγους μήνες ή σε δεκαετίες. Όμως έχει προϋπόθεση ανατροπές στους παγκόσμιους και εθνικούς συσχετισμούς δυνάμεων. Δεν είναι κάτι που το προγραμματίζεις. Αυτή τη στιγμή πάντως έχουμε απλώς ψήγματα κάποιων κινήσεων στους ταξικούς συσχετισμούς μακριά όμως από κάθε πρακτική μεταβολή. Δεν υπάρχουν δηλαδή οι συνθήκες. Αύριο δεν ξέρω.

    Νομίζω πως ισχύουν αυτά που είπε το 18ο συν. του ΚΚΕ για το θέμα αλλά όλοι απαξιούν να διαβάσουν τα κείμενα του ΚΚΕ και νομίζουν «δεν λέει τίποτα» επειδή δεν το λένε τα κανάλια. Σχετικά έγραψε ο Ριζοσπάστης 3/6/2012 άρθρο της συντακτικής του επιτροπής με τίτλο «Για μερικούς «άσπονδους» φίλους του ΚΚΕ που βρίσκονται στην απέναντι όχθη». Νομίζω απαντάει σε πληθώρα ζητημάτων ας μην επαναλαμβάνω. Η κριτική συζήτηση ξεκινάει μετά από αυτά που γράφει όχι θέσεις που είναι διατυπωμένες από καιρό να τίθενται για συζήτηση σαν να μην υπήρξαν ποτέ.

    Η άποψή μου είναι ότι η κριτική στο ΚΚΕ προϋποθέτει τη γνώση των θέσεών του και μετά να γίνεται επ αυτών. Επειδή τα λάθη βρίσκονται μόνο πάνω σε διατυπωμένες θέσεις και πρακτικές είναι άσκοπο να μιλάμε στον αέρα.

    Για την ιεράρχηση των αντιθέσεων του καπιταλισμού και πως το ΚΚΕ και οι μαρξιστές τις αντιλαμβάνονται, έχω ένα μικρό σχόλιο στην ανάρτηση του Γ. Σαρρή «Ρωτήστε και τον Κρούγκμαν:Το Μάαστριχτ η αιτία της κρίσης!» http://giorgossarris.blogspot.gr/2012/06/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι δεν καταλαβαίνεις ρε μάστορα; Το 1981 οι τηλεοράσεις ήταν ασπρόμαυρες, τα κανάλια 2 και το Χαριλάου χωρίς καθίσματα τσιμεντένιο. Στη γειτονιά μου δεν υπήρχαν αυτοκίνητα και παίζαμε μπάλα στις αλάνες. Ο πατέρας μου μας πήγαινε στη Μεθώνη κάθε Πάσχα με ταξί και το καλοκαίρι στη Φλώρινα με το τρένο. Στο σχολείο ο δάσκαλος μας μίλαγε για τον μαύρο και κόκκινο φασισμό και τον κίνδυνο που διατρέχαμε σε περίπτωση που κυβερνήσουν οι «κομμουνιστές» του Παπανδρέου με τις ζιβάγκο. Δέκα χρόνια μετά οι τηλεοράσεις έγιναν έγχρωμες μία για κάθε δωμάτιο και τα κανάλια δεκάδες. Για μερικούς τυχερούς σαν κι εμένα υπήρχε και το RTL του Κούβελα για να βλέπουμε TUTEE FRUITY. Όλοι είχαν ένα αυτοκίνητο κι ένα εξοχικό και τα παιδιά έπαιζαν σε πλαστικούς παιδότοπους. Στα κλάμπ είχε «πόρτα» και αν φόραγες τζιν και σταράκια δεν έμπαινες. Τα σκυλάδικα έγιναν πολιτιστικά κέντρα, η BMW το όνειρο κάθε βιοτέχνη, το ΚΛΙΚ τρόπος ζωής και η Μύκονος

    τόπος προορισμού. Οι ζιβαγκωτοί κομμουνιστές του Ανδρέα έγιναν κουστουμάτοι και διόρισαν αρκετούς γνωστούς και συγγενείς μου. Όποιος δεν ήταν Πασόκ ήταν ή ανόητος ή ανόητος. Δέκα χρόνια αργότερα ήρθε το Χρηματιστήριο, ο εκσυγχρονισμός, το Ευρώ και οι Ολυμπιακοί αγώνες. Όποιος ήταν ενάντια στους Ολυμπιακούς αγώνες, όποιος δεν πίστευε την «Μεγάλη Ιδέα» της ισχυρής Ελλάδας, όποιος δεν πίστευε πως οι ιδεολογίες είχαν τελειώσει, όποιος δεν άκουγε Βανδή και Ρέμο, όποιος δεν έπινε ποτήρι κρασί στα πιάνο μπαρ, όποιος δεν οδηγούσε SAAB, όποιος δεν έγραφε με montblanc, όποιος δεν διασκέδαζε στα beach bar των Κανάκηδων στην Χαλκιδική, όποιος δεν έτρωγε Κινέζικο, Μεξικάνικο και Ταϋλανδέζικο, όποιος δεν έμενε στην Καλαμαριά ή στο Ρετζίκι κι όποιος δεν φόραγε Αρμάνι κουστούμι ήταν καθυστερημένος. Όποιος πίστευε πως οι Ολυμπιακοί αγώνες θα δώσουν κέρδη στους Μπόμπολες και θα αφήσουν χρέη στα παιδιά των παιδιών μας, όποιος πίστευε πως αυτό που κατέρρευσε στη Σοβιετία δεν ήταν η δικτατορία του προλεταριάτου αλλά η δικτατορία του Κόμματος του προλεταριάτου, όποιος άκουγε ακόμα Τσιτσάνη και δάκρυζε, όποιος ακόμα έπινε τσίπουρο σε ταβερνάκια και καφενεία, όποιος έκανε διακοπές σε camping, όποιος ακόμα δεν ήταν διορισμένος σε καμία ΔΕΚΟ, όποιος ακόμη έτρωγε σουβλάκι και τζατζίκι, όποιος ακόμη έμενε στο κέντρο στο Ντεπώ, στη Χαριλάου και στην Τούμπα, όποιος μίλαγε για τα δικαιώματα των Αλβανών εργατών, όποιος φόραγε μπλουζάκι ΑΒIDAS από την λαϊκή, όποιος ακόμα οδηγούσε LADA, όποιος ακόμα πήγαινε στις πορείες του Πολυτεχνείου και στις Απεργίες, ήταν γραφικός, θύμα, κουλτουριάρης και μαλάκας Αριστερός. Ήθελε πολύ κουράγιο μετά το ΄89 να δηλώνεις Αριστερός να θες ισότητα, δικαιοσύνη και ίσα δικαιώματα για Έλληνες κι αλλοδαπούς εργάτες. Να μπορείς να αντιστέκεσαι και να μην νιώθεις περιθώριο. Τι δεν καταλαβαίνεις ρε μάστορα; Σε αυτές τις εκλογές δεν συγκρούονται οι μνημονιακοί με τους αντι-μνημονιακούς. Συγκρούονται 2 κόσμοι. Ο κόσμος που φεύγει που κατέστρεψε τις πόλεις και το περιβάλλον τις συνειδήσεις και τον χαρακτήρα ενός ολόκληρου λαού, με τον κόσμο που γεννιέται και ζητά μόνο ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ. Όποιος πιστεύει πως μια κυβέρνηση της Αριστεράς θα λύσει όλα τα προβλήματα και θα μας βρει αύριο κιόλας σε όλους δουλειά με μισθούς Ευρώπης καλύτερα να μην ψηφίσει Σύριζα γιατί θα απογοητευθεί. Επίσης όποιος πιστεύει πως οι ζιβάγκο ξαναβγήκαν στην επιφάνεια γιατί μυρίσθηκαν εξουσία και θα θελήσουν να κάνουν τον Σύριζα νέο ΠΑΣΟΚ έχουν δίκιο. Όμως αν κάτσουν σπίτι για να μην μολυνθούν και να πανηγυρίζουν μετά δικαιωμένοι κάνουν μέγα λάθος. Γιατί αν αποτύχει ο Σύριζα η επόμενη κυβέρνηση θα είναι των Κασιδιάρηδων. Και αυτό θα είναι καταστροφή και για μας τους ρεφορμιστές και για τους «γνήσιους επαναστάτες». Τι δεν καταλαβαίνεις ρε μάστορα; Εμείς και μετά τις εκλογές θα είμαστε η Αριστερή αντιπολίτευση της κυβέρνησης του Σύριζα. Τσελεπής Θεόδωρος άνεργος ηλεκτροσυγκολλητής και χρόνια ρεφορμιστής.

    ΠΗΓΗ: galaria2010.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. «Τι δεν καταλαβαίνεις ρε μάστορα;»
    Μεγάλη πλάκα με πολλές αλήθειες αλλά…

    Τα έζησα από τη δεκαετία του ’50 όλα. Όπως και να έχει το πράγμα αν δεν έχεις θέσεις αρχών στο τέλος χάνεις. Και θέση αρχών φυσικά δεν είναι να πηγαίνεις δεξιούτσικα και αριστερούτσικα μη και σου πάρουν την εξουσία που δεν έχεις.

    «ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ» μπορείς να διεκδικείς και να κατοχυρώνεις κάποια μέρη τους αλλά δεν θα έχεις ποτέ αν δεν είναι η δικαιοσύνη του λαού και όχι της αστικής τάξης. Ολόκληρο το εργασιακό δίκαιο ήταν κατακτήσεις των εργαζομένων σε ένα άλλο δίκαιο, αστικό και μόλις ήρθε η ώρα της σύγκρουσης είναι φανερό ποιος επικράτησε.

    Εγώ δεν έχω καμία απαίτηση την επόμενη μέρα ο ΣΥΡΙΖΑ να κάνει θαύματα. Εγώ πιστεύω ότι ποτέ δεν μπορεί να κάνει θαύματα αν απλώς υπηρετεί την εξουσία του κεφαλαίου. Αυτή είναι η θεμελιακή διαφορά.

    Η πείρα με δίδαξε πολλά. Αν εφαρμοστεί το σχέδιο του ΚΚΕ τα πράγματα θα είναι ίσως πιο δραματικά στην αρχή και το λέω από τώρα για να μη μου λένε άλλ’ ντ’ άλλων.

    http://aristeripolitiki.blogspot.gr/2012/06/blog-post_12.html


    «Θα υποφέρουμε αν το επιχειρήσουμε (το πρόγραμμα του ΚΚΕ); Ναι θα υποφέρουμε πολύ! Θα περάσουμε πολύ δύσκολες στιγμές ακόμη και πείνας από το εμπάργκο, την υπονόμευση και από τον αφανισμό της ντόπιας παραγωγής που επί χρόνια έχει επιβάλει η ΕΕ για να είμαστε πλήρως εξαρτημένοι. Όμως αυτό θα είναι το τέρμα. Μετά από αυτό ό,τι παράγουμε θα ανήκει σε εμάς.


    Για να αντιμετωπιστεί η τραγική κατάσταση που θα προκύψει αμέσως, τα πρώτα μέτρα που θα ληφθούν θα είναι: ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΣ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝΕΡΓΟΣ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΣΤΕΓΟΣ. Όλα υπό έλεγχο, όλα με σχέδιο και όλα κάτω από την ενεργή συμμετοχή του λαού και των εργαζομένων με τις Λαϊκές Επιτροπές και τις Επιτροπές Εργατικού Ελέγχου. Καμιά σχέση με τα μνημόνια και τα σχέδια αιώνιας πτώχευσης που μας ετοιμάζουν.

    Μετά από αυτό όλα θα αρχίσουν να αλλάζουν. Κανένας δεν θα μπορεί να κλέψει τον πλούτο μας και να τον βγάλει στο εξωτερικό, κανένας δεν θα μπορεί να αγοράσει με τα λεφτά του απ έξω, χώρια που θα κυνηγηθούν μέχρις εσχάτων για την κλοπή που έκαναν.

    Όλα θα ανήκουν στο λαό και ΔΕΝ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ. Δεν πωλούνται ούτε στο 1/10 της αξίας ούτε 20 φορές πάνω από την αξία τους! Τότε θα καταλάβουν ότι ο ελληνικός λαός άλλαξε σελίδα και δεν θα μπορούν να του ετοιμάσουν πλέον κανένα σενάριο πτώχευσης, εξόδου, εισόδου κλπ.

    Η κόλαση θα είναι παρελθόν.
    Η εναλλακτική λύση θα είναι παρούσα.»



    Από το σχόλιό σου βγαίνει ότι η ζωή μας βελτιώνονταν έτσι κάπως από μόνη και ίσως από τον καπιταλισμό. Λείπει παντελώς η έννοια ότι εμείς τα δημιουργούσαμε όλα και από αυτά που δημιουργούσαμε μας έκλεβαν τα περισσότερα με αποτέλεσμα να φτάσουμε στην κρίση υπερσυσώρευσης κεφαλαίου από τη μια και φτώχειας από την άλλη.

    Όταν λες τότε δεν είχαμε και μετά είχαμε διάφορα υλικά αγαθά κλπ κλπ και δεν λες τότε δημιουργούσαμε τόσα και μετά δημιουργούσαμε τόσα και από πάνω μας κατάκλεβαν, είναι φανερό ότι σου λείπει το κλειδί της δημιουργίας του πλούτου που είναι οι εργαζόμενοι (ρε μάστρα!!!) και το εκχωρείς σε άλλους.

    Όχι μάστορα. Εμείς δημιουργούσαμε και οι άλλοι μας έκλεβαν με αντάλλαγμα τα λίγα ψίχουλα που μας παραχωρούσαν από αυτά που βγάζαμε.

    Το κατάλαβες μάστορα τώρα τι χάος χωρίζει μια πολιτική που εκχωρεί τον πλούτο που δημιουργώ στον καπιταλιστή με λίγα ψίχουλα από μια πολιτική που λέει ότι όλος πλούτος που παράγω είναι δικός μου; Αυτό είναι θέση αρχής και θήτευσα δεκαετίες σε αγώνες για να το εμπεδώσω καλά.

    Εκτός και αν πιστεύεις ότι και το κεφάλαιο παράγει κέρδος και υπεραξία(!!!) και όχι μόνο η εργασία. Τότε δεν είσαι μάστορας είσαι αστός στα μυαλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή