Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2022

Κοιτάζοντας τη ζωή μου πίσω. Όταν αντάμωσα τους κομμουνιστές!

Οκτώβριος 2022

 Αισίως πάτησα τα 60 χρόνια στον αγώνα! Μια θεοσκότεινη νύχτα, αρχές Οκτώβρη 1963, αντάμωσα με το  ΚΚΕ, μέσω της Νεολαίας ΕΔΑ που μοίραζε προεκλογικές προκηρύξεις. Πήρα κι εγώ και γέμισα τη γειτονιά! Παιδί στα 14, Σέρρες 1963.

 Αυτό ήταν…

 Γυρίζω πίσω τη μνήμη και τρομάζω. Σαν να μην ήμουν εγώ. Όλοι, και προπαντός οι δάσκαλοι, είχαν προδιαγράψει για εμένα μια ζωή χαμένη, ενός αγράμματου και ανεπίδεκτου μαθήσεως χαμένου κορμιού με φτώχεια καταραμένη!  

 

 Δεν θα πω τι έγινε και τους τα έφερε τούμπα η ζωή. Θα πω μόνο ότι όλοι αυτοί δεν υπολόγισαν ότι κάποια νύχτα θα αντάμωνα με τους κομμουνιστές!

 Συνεχίζω τον αγώνα γιατί το ιδανικό έχει τους διώκτες του που δεν σε αφήνουν να ησυχάσεις. Βλέπω κατά καιρούς τον ίδιο εφιάλτη με τρόμο παιδιού, ένας μπόγιας 2 μέτρα να με πιάνει από τα πόδια και να με κρεμάει ανάποδα, εκεί στα καπνομάγαζα της Αγιαπαρσκευής! «Δεν τελειώσαμε… δεν θα μας ξεφύγεις…» μου λέει συνέχεια και ετοιμάζει το βασανιστήριο που κείνες τις μέρες του ΄63 δεν μπόρεσε να μου κάνει γιατί ξέφευγα συνεχώς από το επίσημο και παρακρατικό χαφιεδότσουρμο.

 Μη βιάζεστε να πείτε μεγάλα λόγια, δεν τα έκανα, εγώ τα ιδανικά το έκαναν. Αυτά ήταν το «καύσιμο».

 Επιπλέον δεν είναι και τίποτα σπουδαίο. Πέρσι στη συγκέντρωση της Πρωτομαγιάς αντάμωσα με τον Λάζαρο τον Κυρίτση και τον κοίταξα με δέος να περιδιαβαίνει τη διαδήλωση! Ένας αγωνιστής στη μάχη, στον πόλεμο, στα βασανιστήρια, στα Μακρονήσια και στις κακουχίες από την εποχή του Μεταξά και της κατοχής! 101 και παραπάνω χρονών πλέον. Ένοιωσα μικρός, σαν νεολαίος. Έχει πολύ ρεζέρβα αυτό το όνειρο είπα μέσα μου, δεν τελειώνει εύκολα…

 Έχω και μια υπόσχεση – δέσμευση: Να κουβαλάω και να παραδίδω στις νεώτερες γενιές, τους αγώνες που μου κληροδότησαν οι παλιότερες γενιές. Γιατί και το δικό μας «λαϊκό βασίλειο» έχει τη δική του ιστορία γραμμένη με αίμα από γενεές γενεών αγωνιστών…

  Και συνεχίζω… 

 

 Στον πίνακα: Καλοκαίρι 1967. Η σκηνή των Σερραίων στον 5ο όρμο της Γυάρου, δια χειρός Γιώργου Φαρσακίδη. Ο Σάκης, ο Βασίλης, ο Στέργιος.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΣΕ ΤΊΤΛΟΥΣ

https://aristeripolitiki.blogspot.com/2021/09/blog-post_12.html

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου