Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018

GYAROPA UNIVERSITY

Μια καλή μου φίλη, αφού τη βοήθησα να λύσει ένα πρόβλημα, μου λέει έκπληκτη:



-Ω! ευχαριστώ πολύ… μα πού τα έμαθες όλα αυτά;

-Μμμμστο GYAROPA UNIVERSITY!

-Αλήθεια; Δεν το ξέρω. 

-Είναι ιστορικό πανεπιστήμιο 100 χρόνων, πρέπει να ξέρεις καλά ιστορία για να το ξέρεις…

-Τότε δίνατε εξετάσεις για να περάσετε; 

-Αν δίναμε λέει… 

-Και ήταν δύσκολες; 

-Φυσικά, τι να λέμε τώρα… να φανταστείς ότι εγώ έδινα περί τα 3 χρόνια εξετάσεις για να περάσω, ενώ υπήρχαν και άλλοι που έδιναν επί 10 και 15 χρόνια! Είχαμε και μεταπτυχιακούς που είχαν σπουδάσει στο GYAROPA UNIVERSITY και στας… παραφυάδας αυτού (παραρτήματα) άλλα 10-15 χρόνια για να πάρουν πτυχίο σε προηγούμενες περιόδους!

-Τι μου λέτε!!! Είναι δυνατόν;;; και τόσα χρόνια… αιώνιους… φοιτητές μου θυμίζουν… 

-Είναι, είναι… Ε, πολλές δυσκολίες είχαν τα... πτυχία του GYAROPA UNIVERSITY!

-Και σε ποιο κράτος είχε έδρα;

-Εδώ, στην Ελλάδα και βασικά στα νησιά! Γυάρος, Μακρόνησος, Λέρος, Αλικαρνασσός, Ανάφη, Ικαρία, φυλακές Αβέρωφ, Κορυδαλλού, Ωρωπού, Βούλρων, Γεντί Κουλέ…



Στραβοκατάπιε, κόντεψε να πνιγεί!



-GYAROPA UNIVERSITY ε; Αλλιώτικο Πανεπιστήμιο! Πέτρινο Πανεπιστήμιο!






 



Το… GYAROPA UNIVERSITY



 


Το... "εισιτήριο" από τις εξετάσεις που δώσαμε!





 

Ο δρόμος για το GYAROPA UNIVERSITY είχε πολλά εμπόδια!



 



Μάθημα... εμπέδωσης! 





Οι... αιώνιοι φοιτητές!




Ένα μάθημα!



Οι δάσκαλοι της φυλακής και της εξορίας



Μια.... παραφυάδα του GYAROPA UNIVERSITY!
Λέρος, Λακκί: Στρατόπεδο πολιτικών κρατουμένων της Χούντας 1968-1971







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου