Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Ευτυχισμένος και δυστυχισμένος πατέρας...



 
Γιορτή του πατέρα σήμερα;

(Από διάλογο στο facebook)

Ε, όχι να το παινευτώ αλλά είμαι από τους ευτυχισμένους πατεράδες... εδώ και 38 και 34 χρόνια!!!
Nαι είναι ευτυχία να είσαι μια ζωή και όχι μια μέρα, ευτυχισμένος πατέρας... γι αυτό η μέρα αυτή μου είναι άγνωστη. Αν και όλοι οι γνωστοί και φίλοι μου με παραφράζουν και μου λένε ότι ανέκαθεν ήμουν ένας… ευτυΧΕσμένος πατέρας!!!

(…)

Άλλοτε τους βλέπω στη δουλειά, άλλοτε στους αγώνες, ανυπότακτοι απροσκύνητοι, έντιμοι που δεν δέχονται κανένα ρουσφέτι καμία εξαργύρωση αγώνων... και πληρώνουν αγόγγυστα το κόστος... Ξέρετε τι σημαίνει αυτό το κόστος στη ζωή των ανθρώπων που έχουν ικανότητες και τους κρίνουν από τους αγώνες και την ιδεολογία τους αρνητικά; Τεράστιο... Δεν είναι οι κομμουνιστές περιηγητές ιδεολογιών και κομμάτων. Πληρώνουν ακριβά τις επιλογές τους. Πληρώνουν και τα παιδιά μου τους αγώνες που κληρονόμησαν από τους προπαππούδες, παππούδες, συγγενείς, πατεράδες και τους δικούς τους αγώνες. Άξιοι  συνεχιστές... το ξέρουν όσοι τους ξέρουν...
Αυτό είναι να είσαι ευτυχισμένος πατέρας για όσους μιλάνε για γλυκανάλατες γιορτές μιας ημέρας....

(…)

 
Περπατούσαμε στην πορεία προς την ΕΡΤ, την Πέμπτη 13/6, και ένας παλιός συναγωνιστής με βλέπει μετά πολλά χρόνια και ρωτάει για τα παιδιά μου...
- Να ο ένας είναι αυτός δίπλα σου του λέω.
Τον κοιτάζει ψηλός όπως ήταν και μου λέει:
-Α, τον ξέρω, τον βλέπω παντού με μηχανές, βίντεο κλπ...
-Αυτά είναι η προσφορά μας, του λέω, εθελοντικά γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι και μόνο εθελοντές πλέον μπορούμε να έχουμε... Αυτό δεν είναι ικανοποίηση για έναν πατέρα;

(…)

Με την ευκαιρία, ένας (χωρισμένος) πατέρας που είχε την «έμπνευση» να «διολισθήσει» πουλώντας τη ψυχή του στο διάβολο, δίδασκε, πριν λίγες μέρες, στο παιδί του τι επιλογές να κάνει για τη ζωή του μιας και πάει λύκειο: "Να κοιτάζεις επαγγέλματα που φέρνουν χρήμα, αυτό να είναι το κριτήριό σου"! Έξαλλη η μητέρα κόντεψε να πάθει αποπληξία μόλις έμαθε τι είδους "διαπαιδαγώγηση" θέλει να κάνει στο παιδί που αυτή με κόπο του στερεώνει έντιμες στάσεις ζωής. Αυτός είναι ένας δυστυχισμένος πατέρας γιατί δεν έχει κανένα ιδανικό να δώσει και το αναπληρώνει με το χρήμα που εξαγοράζει άδειες συνειδήσεις... Είναι πραγματικά δυστυχισμένος, τον λυπάμαι...

Τέλος φόρμας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου