Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2008

Πως μπορώ να βρεθώ στις φυλακές της Βρετανίας

Με βάση τον αντιτρομοκρατικό νόμο της Βρετανίας εγώ θα ήμουν στις φυλακές της για άγνωστο διάστημα αφού δεν ελέγχεται το όριο κράτησης τρομοκρατών. Να πως κάποιοι άτυχοι έχουν συλληφθεί και είναι άγνωστη η τύχη τους στο όνομα της πάταξης της τρομοκρατίας στην Βρετανία, την χώρα που με την μεγαλύτερη λεπτομέρεια, λένε, τηρεί τα ανθρώπινα δικαιώματα!

ΑΠΕ 17.10.2007

«Βασιζόμενη στον αντιτρομοκρατικό νόμο και με την κατηγορία της κατοχής υλικών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε τρομοκρατικές επιθέσεις, η βρετανική αστυνομία συνέλαβε την Τρίτη (17.10.2007) δύο άνδρες, για τους οποίους πιστεύει «βάσιμα» ότι σχεδίαζαν τρομοκρατική επίθεση.
Όπως μετέδωσε το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, ο 31χρονος Ιμάντ Σουμπάκι αντιμετωπίζει τέσσερις κατηγορίες για κατοχή χρημάτων και άλλων περιουσιακών στοιχείων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε τρομοκρατικές ενέργειες, για κατοχή δισκέτας ηλεκτρονικού υπολογιστή με τίτλο αρχείου «Πώς να γίνεις δολοφόνος», ενός βιβλίου με τον τίτλο Zaad e Mujahid και ενός ακόμα με οδηγίες για την κατασκευή εκρηκτικών.
Ο 28χρονος Ανταμ Μοχάμεντ αντιμετωπίζει δύο κατηγορίες για κατοχή χρημάτων και άλλων περιουσιακών στοιχείων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε τρομοκρατικές ενέργειες και για την κατοχή δισκέτας ηλεκτρονικού υπολογιστή που περιείχε το βιβλίο Zaad e Mujahid.

Η αστυνομία ανακοίνωσε ότι δίνει ιδιαίτερη προσοχή, καθώς τα ευρήματα «προκαλούν βάσιμες υποψίες ότι οι συλληφθέντες συνδέονται με την προμήθεια, προετοιμασία ή πρόκληση τρομοκρατικής πράξης.

Και οι δύο συλληφθέντες θα παρουσιαστούν την Τετάρτη ενώπιον του εισαγγελέα του δικαστηρίου του Ουέστμινστερ».

Προσωπικά έχω διάφορα βιβλία κυρίως επαναστατικά, μπορώ να έχω μέσω υπολογιστή κάθε βιβλίο δολοφόνων ακόμη και πρακτόρων της CIA, έχω σόδα (βασικό εκρηκτικό υλικό), έχω πάνω από 20 μαχαίρια στη κουζίνα, έχω black & Decker με 100 τρυπάνια παντώς τύπου, έχω λογαριασμούς με πάνω από 1000 ευρώ και μπορώ να αγοράσω δεκάδες κιλά χημικών, έχω και κάτι χωράφια κληρονομιά από τον πατέρα μου και έχω ίδιο μπουφάν με αυτόν τον Βραζιλιάνο που σκότωσαν οι Εγγλέζοι αστυνομικοί στο μετρό και τώρα αποκαλύφθηκε ότι ήταν απλά δολοφονία αλλά κανείς δεν τιμωρείται γι’ αυτήν… και είμαι βέβαιος ότι μπορώ να κατηγορηθώ «για κατοχή χρημάτων και άλλων περιουσιακών στοιχείων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε τρομοκρατικές ενέργειες»! Δυστυχώς ζω στη τριτοκοσμική Ελλάδα και δεν μου δίνουν σημασία.

Κάποτε κάποιοι Έλληνες ονειρεύονταν πότε θα γίνουμε Αγγλία για να προστατεύονται τα ανθρώπινα δικαιώματά μας. Τώρα λένε καλύτερα που δεν γίναμε και καλύτερα να μην είχαμε και τις αμερικανόπνευστες συμφωνίες ΣΕΝΓΚΕΝ και «προστασίας» των ανθρωπίνων δικαιωμάτων διότι εκτός από την Αγγλία τα «προστατεύουν» και στις ΗΠΑ και φυσικά και στις κατεχόμενες χώρες Αφγανιστάν, Ιράκ, Κόσσοβο ενώ σταδιακά το επιβάλλουν και σε μας…

Για τις ΗΠΑ που σέβονται όλα τα ανθρώπινα δικαιώματα όπως πχ στο Γκουαντανάμο και με διαταγή του προέδρου των ορίζονται ποια βασανιστήρια θα γίνονται ώστε να μη μπορούν να πεθάνουν από αυτά οι κρατούμενοι και να βασανίζονται αενάως μέχρι να «ομολογήσουν», σίγουρα υπάρχουν πολλά καλά νέα όπως η τελευταία δολοφονία 14χρονου με μελαψό χρώμα από 5-6 αστυνομικούς γιατί τους… αντιστάθηκε (καμία κύρωση-όχι αν τολμά κανένας άλλος μελαψός ας διεκδικήσει δικαιοσύνη ή αποζημίωση…) και ο δημόσιος βασανισμός ήδη κρατούμενης (λευκής!) γυναίκας με ηλεκτρικές εκκενώσεις μέσα στο περιπολικό!

Δυστυχώς οι αποδείξεις είναι πάμπολλες κάθε μέρα αλλά δεν τις βλέπουμε γιατί θέλουμε να βλέπουμε μόνο εκείνα που μας ταιριάζουν (οι καταπατητές π.χ. δεν είδαν καμιά καταστροφή περιβάλλοντος με τις φωτιές).

Κάποιοι νόμισαν ότι, εδώ μόνο πάσχουν τα ανθρώπινα δικαιώματα….

s

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου