Σάββατο 4 Μαΐου 2024

Ο Λένιν, ο Μητσοτάκης και ο λενινισμός - Διάλογος με τον λογιστή*

 ... και ο Ιούδας θα το σκεφτόταν...

Πήγα να πληρώσω τον φίλο και «αρχαίο» λογιστή μου που στα δίσεκτα χρόνια με εξυπηρετούσε χωρίς αμοιβή «γιατί έτσι θέλω» έλεγε και υπονοούσε άλλα, όπως η αλληλεγγύη…!

Αρχίζουμε πάλι παλιές κουβέντες για την ακρίβεια, τις δυσκολίες αλλά κυρίως για τη διαφθορά, που μου τόνισε ότι, παράγινε. Κάπου εκεί μπλέκει και τους ξεπουλημένους παλιούς αγωνιστές που εξαργύρωσαν τα πάντα, μας πούλησαν (ποιος Ιούδας…) και μπήκαν και αυτοί στην «διακυβέρνηση», στο ξεπούλημα ιδανικών και υλικών, μέχρι τα δεξιά του Μητσοτάλη και την Κομισιόν της ΕΕ που κάποτε ήταν και γι αυτούς «Λάκκος των Λεόντων» και χώθηκαν στη διαφθορά. 



Κάπου η οργή δυνάμωσε και τα μάτια του έβγαζαν φωτιά…

Λ.: Όλοι αγάπησαν τη διαφθορά, αλλά τώρα παράγινε!
- πάντα έτσι ήταν..
Λ.: Τώρα όλα αγοράζονται και πωλούνται, απλώθηκε η διαφθορά παντού και μας «γκαστρώνει» ο Μητσοτάκης για την… «5πλάσια ανάπτυξη» έναντι τις ΕΕ που «πέτυχε»! 5πλάσια κέρδη στους δικούς του χάρισε.

Επιχειρώ ν’ αλλάξω το κλίμα, αλλά το χειροτέρευσα.

Του δίνω 2 πενηντάρικα. Μου γυρίζει το ένα και αρχίζει μια μάχη…

Λ.: πάρτο πίσω το ένα.
-όχι δεν το παίρνω. Ξέχασες τα χρόνια εκείνα…
Λ.: πάρτο πίσω θα μαλώσουμε.

Παύση…

-Α… τώρα που είπες για διαφθορά… για ξεπούλημα, για εξαργύρωμα… μου έδωσες την καλύτερη ιδέα. Θα τα κονομίσω κι εγώ!
Λ.: δηλαδή;
-Δηλαδή άκου το στόρι: Τώρα με τις «δυσκολίες» λέω να κάνω μια «παράκαμψη», μικρή – μικρή, όσο πατάει η γάτα, από αυτή την αλύγιστη και «απολιθωμένη» κομμουνιστική ηθική… ε, και να πάρω κι εγώ το κάτιτις μου πουλώντας την ιδέα που μου άνοιξες… μια «νέα ιδέα», ξέρεις από κείνες που είχαν και αυτοί… κράτα τα δυο πενηντάρικα, πάω να κονομίσω πολύ περισσότερα! Όλοι κερδισμένοι θα βγούμε! Εγώ, εσύ και ο… Μητσοτάκης!
Λ.: Τι λες ρε τρελέ;
-Άκου τη συνολική σύλληψη της ιδέας και μη πεις κουβέντα. Θα πάω Μητσοτάκη τώρα που καίγεται. «Βρήκα τον άνθρωπό σου, αυτόν που ακολουθεί στην πράξη την πολιτική σου» θα του πω. Άκου τώρα τον διάλογο που θα κάνω με τον Μητσοτάκη.
Λ.: …
-Καλημέρα κ. Πρωθυπουργέ έχω μια σπουδαία ιδέα για εσάς! Ανατρέπει την συνεχή φθορά σας… εκλογές έρχονται…
Μ.: Καλώς τον «φίλο». Ποιος σε στέλνει;
- Ένας παλιός σύντροφος, συναγωνιστής, όπως κι εσείς όταν ήσαστε μικρός, αλλά… αυτός είναι λενινιστής!
Μ.: Και τι ιδέα είναι αυτή; Αυτό είναι το «ψητό» που ενδιαφέρει.
-Βρήκα τον άνθρωπο που τον πληρώνεις 100 και απαιτεί να τον πληρώσεις μόνο 50! Μπορεί, λέει, να ζήσει και με τα μισά, κόντρα στους αριστερούς που μιλούν για τ’ ανάποδα! Μ.: !!!
-Είναι ο άνθρωπός σας… κι επειδή… κάτι μου έλεγε για ρεγάλα και τέτοια έθιμα στην επίσκεψη, δεν είχα μία να σας φέρω κι εγώ κάτι… περνάω δύσκολα…

Μ.: Μη σε απασχολεί αυτό. Εμείς τους «άριστους» τους αμείβουμε πλουσιοπάροχα, αρκεί η ιδέα τους…!
- θα πάρουμε την κάμερα και θα δείξουμε στον κόσμο ότι, ορίστε ακόμη και οι λενινιστές κατανοούν την πολιτική Μητσοτάκη και τα βγάζουν πέρα με τα μισά!
Μ.: Μα!!! ναι... είναι ο άνθρωπος μου! Που το βρήκες αυτό το… «τεφαρίκι»;

-Υποκλοπή! Από κάποιους πρώην συντρόφους που τους έκανες και υπουργούς!

Μ.: Και ο λενινισμός; Ο λενινισμός που κολλάει;
-Ναι ντε, να σας το εξηγήσω… όλοι οι αριστεροί το ξέρουν. Όταν ο Λένιν είδε ότι οι γραφειοκράτες, για να πιάσουν «άκρες» για κανα ρουσφετάκι μαζί του, τίποτα σπουδαίο δηλαδή, τα ξέρετε αυτά τώρα… διπλασίασαν τον μισθό του, σαν ηγέτη της Σ. Ρωσίας, οργισμένος γύρισε πίσω τα μισά και απαίτησε την τιμωρία τους…
Μ.: Αυτό είναι! Και ο Λένιν είναι μαζί μου για τους μισθούς των άλλων! Μισός μισθός και λενινισμός πάνε γάντι!!! Το ρεγάλο σου διπλασιάζεται!!!

-Πηγαίνει να μου φέρει το ρεγάλο, κάτι γίνεται, γκαντεμιά μπερδεύει τα πόδια του, πέφτει και μετά… μετά ξύπνησε!
Λ.: ποιος;
-Ο Μητσοτάκης ντε… ήθελε να κρυφτεί αλλά η χαρά δεν τον άφησε!!!

 

Κι΄ έγινε το όνειρο καπνός!

…και το γέλιο πήγε σύννεφο!

*Ο διάλογος είναι πραγματικός κι έγινε σε κλίμα με απίστευτο χιούμορ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου