Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017

Ο κομμουνιστής



  • Δεν χρειάζομαι Θεό να μου δώσει δύναμη,
  • Δεν χρειάζομαι ιερέα να με ευλογήσει,
  • Δεν χρειάζομαι βασιλιά να θυσιαστώ για χάρη του,
  • Δεν χρειάζομαι πατρίδες που χύνουν αίμα αθώων,
  • Δεν χρειάζομαι ινστρούχτορες να με φανατίσουν,
  • Δεν χρειάζομαι πλανευτές που βαφτίζουν την εκμετάλλευση ελευθερία,
  • Δεν χρειάζομαι ανωτέρους για να με εμπνεύσουν,
  • Δεν χρειάζομαι ηγεσίες να μου πουν το καθήκον μου





Είμαι κομμουνιστής!


Ιδανικό μου, όραμα, εμπνευστής, καθοδηγητής,  κάθε δράσης και κάθε καθήκοντος, η απελευθέρωση της εργατικής τάξης και του λαού από την καπιταλιστική εκμετάλλευση και η εγκαθίδρυση του (σοσιαλισμού) κομμουνισμού. Οργανώσεις μου, οι φορείς των ιδανικών της εργατικής τάξης.

Κανείς πάνω από αυτά! Είμαι κομμουνιστής!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου