Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Ημέρα των ζώων. Η απίστευτη υποκρισία!

.
Άκουσα από το γνωστό σε όλους για την ευαισθησία που δείχνει σε όλων των ειδών τα ζώα Ρ/Φ του Σκάι στις 16.45΄ στις 4/10/2010 έναν απίθανο σύντομο ύμνο για την αξία που έχει η ανθρώπινη συμπεριφορά έναντι των ζώων! Άκουσα μάλιστα ότι έγιναν και «πορείες» κυριών (εκτός από αυτές των πραγματικών ζωόφιλων) με τα σκυλάκια και επιδόθηκαν ψηφίσματα (όχι από τα σκυλάκια) για τα δικαιώματα των ζώων! Όχι δεν διαμαρτυρήθηκαν οι έμποροι, ούτε ίσχυσε ο αντιτρομοκρατικός νόμος κατά των διαδηλώσεων που ισχύει τελευταία (http://tsak-giorgis.blogspot.com/2010/10/blog-post_9619.html).

Ημέρα των ζωών σήμερα! Ημέρα της μεγίστης υποκρισίας για κάθε πλούσιο που θέλει δούλους τους εργαζόμενους και αφέντες τα σκυλιά του. Ημέρα υποκρισίας για κάθε κυρία του κυρίου που θέλει να κρύψει τον ένοχο πλουτισμό της. Γενικώς ημέρα υποκρισίας του συστήματος εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο που υποβιβάσει τους περισσότερους ανθρώπους σε κατηγορία υπανθρώπων! Μια κατηγορία που δεν δικαιούται έχει τα ούτε τα δικαιώματα των ανθρώπων ούτε τα δικαιώματα ζώων της άρχουσας τάξης.

Για να μη γίνει σύγχυση, δεν αναφέρομαι σε απλούς ανθρώπους που αγαπάνε πραγματικά τα ζώα, τα προστατεύουν και ενίοτε η αγάπη τους γι αυτά είναι προέκταση της αγάπης που έχουν με περίσσευμα για τους άλλους ανθρώπους. Αυτοί είναι εκτός βολής από μένα αλλά μέσα στη βολή της άρχουσας τάξης γιατί της θυμίζουν πάντα την ένοχη υποκρισία της. Αναφέρομαι ακριβώς στην υποκρισία της άρχουσας τάξης που ενίοτε διατάσσει τη μαζική εξολόθρευση των αδέσποτων μη και μολύνουν τα σπιτίσια της.



     Οι δύο όψεις της άρχουσας τάξης!




«Δείξε μου πως φέρεσαι στα ζώα για να σου πω πως φέρεσαι στου ανθρώπους». Αυτό είναι ένα από τα αξιώματα που έκλεψε η άρχουσα τάξη από τον λαό και για να κρύψει την εγκληματική φύση της. Παριστάνει τη λάτρη των ζώων! Θέλει από τη συμπεριφορά της έναντι των ζώων να κριθεί η συμπεριφορά της έναντι των ανθρώπων και ποτέ το αντίστροφο.

Φυσικά δεν μας λένε κάτι απλό. Ότι τους ανθρώπους του μεροκάματου, του χωραφιού, της σύνταξης, της παιδείας δεν τους θεωρούν και τόσο ανθρώπους. Έτσι απαλλάσσονται από την υποχρέωση να κριθούν για τους ανθρώπους.

Σκέφτομαι άραγε ο Σαρκοζί και η Κάρλα πώς να συμπεριφέρονται στα ζώα; Αν τολμήσει κανείς να τους κατηγορήσει θα είναι απλά ψεύτης. Αμέσως μετά σκέφτομαι πως συμπεριφέρονται στους Ρομά, τους έγχρωμους, τους μετανάστες… Κάθε κρίση είναι εκτός ανθρώπων και ζώων απλά γιατί κανέναν από τους παραπάνω δε τον κατατάσσουν στους ανθρώπους ή τα ζώα. Εύκολη η λύση!

Και ο Χίτλερ αγαπούσε πολύ τον σκύλο του. Όχι όμως και τα εκατομμύρια «υπανθρώπων» που εξόντωνε στα στρατόπεδα συγκέντρωσης και όχι μόνο.


Πόσο μοιάζουν, πόσο μοιάζουν...

Και ο Παπαδόπουλος εδώ λάτρευε τον σκύλο του!


Στον 19ο αι. κάποιες αγγλίδες κυρίες κατάγγειλαν την Ελλάδα για βάναυση συμπεριφορά των Ελλήνων έναντι των ζώων. Την ίδια εποχή τα αγγλικά καράβια ήταν γεμάτα από δούλους που οι άγγλοι, γάλλοι, πορτογάλοι δουλέμποροι μετέφεραν στα σύγχρονα καπιταλιστικά δουλοπάζαρα της Αμερικής, σχεδόν 1600 χρόνια από τη κατάργηση της δουλείας ως σύστημα. Γι αυτό, οι κυρίες δεν διαμαρτυρήθηκαν.

Εγώ είμαι βέβαιος ότι εκτός των κυριών της άρχουσας τάξης και ο ΓΑΠ αγαπάει πολύ τα ζώα. Απόδειξη ότι δεν αγαπάει καθόλου τους «υπανθρώπους» που βρωμοκοπάνε ιδρώτα για να βγάλουν τους φόρους του . Τα σκυλιά του όμως μυρίζουν ευχάριστα…

Αν τελικά μου έλεγαν ότι σκυλιά και άρχοντες είναι πολύ ζώα και εντελώς ζώα και οι δύο καμία αντίρρηση δεν θα έφερνα στη διαπίστωση. Στον ίδια διαπίστωση κατέληξε κι εγώ.

2 σχόλια:

  1. Δεν ξἐρω πως βρέθηκα στο αρχαίο αυτό ποστ του μπλόγκ σου, αλλά μιάς και είμαι εδώ, πρέπει να σου πω πως είσαι ζώον. Τυπικό της αριστεράς να παίρνει το όποιο ευγενές συναίσθημα (εν προκειμένοις την αγάπη για τα ζώα, τα οποία όντως υποφέρουν τα μύρια όσα εδώ στην Ελλάδα) και να το μηδενίζει δίνοντάς του στρατευμένες πολιτικές προεκτάσεις με χυδαία και πλήρως ανακριβής ρητορική.

    Ώς ένα απλό παράδειγμα της πλήρους αγνοίας που επιδεικνύεις, είναι το μικρό εθνικιστικό (εθνικιστικό; δεν ξέρω πως να την πω... προφανώς δεν θα δηλώνεις εθνικιστής, αλλά και πάλι δεν διστάζεις να χρησιμοποιήσεις την κλασσική καραμέλα "καλοί Έλληνες-κακοί Άγγλοι/Δυτικοί/ό,τιδήποτε) παραλήρημα προς το τέλος. Η Αγγλία ήταν από τις πρώτες χώρες που κατήργησε τη δουλεία τον 19ο αιώνα. Το ό,τι είχε καταργηθεί η δουλεία ως σύστημα 1600 χρόνια δεν ξέρω σε ποιά μαρξιστική φυλλάδα το διάβασες. Εκτός αν αναφέρεσε στο ό,τι είχε εξασθενίσει στον (κακό, κάκιστο, αίσχηστο) δυτικό Μεσαίωνα, όμως τόσο στην (πολυαγαπημένη σου, υποθέτω) Ρωσσία, όσο και στον Ισλαμικό κόσμο, στην Άπω Ανατολή, στο (δικό μας) Βυζάντιο, (αν και ομολογουμένως σε μικρότερο βαθμό), και βεβαίως στην Αφρική και στη Νότιο Αμερική συνέχισε να ακμάζει λίγο-πολύ μέχρι να φτάσουν οι "κακοί" Δυτικοί.

    Αυτά έτσι, για λίγη επιμόρφωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. Ζώον και ανιστόρητος είσαι και φαίνεσαι.

    Δεν καταλαβαίνεις καθόλου τη γραφή και παριστάνεις και τον κριτή της Αριστεράς. Σιγά ρε άγιε σκυλόφιλε!

    Η δουλεία δεν καταργήθηκε ποτέ επισήμως παρά μόνο από την «Κοινωνία των Εθνών» το 1926. Όλα τα προηγούμενα ήταν εικονικές καταργήσεις. Σαν οι Άγγλοι να μην ήταν οι κύριοι δουλέμποροι μέχρι τον εμφύλιο της Αμερικής και μου λες τώρα ότι την κατάργησαν το 1807! Ο νόμος για την κατάργησή της ψηφίστηκε στις 23 Φεβρουαρίου 1807, αλλά στα χαρτιά για να ξέρουμε τι λέμε. Πως δηλαδή καταργήθηκε η δουλεία, για ποιους Άγγλους όταν συνέχιζαν να κάνουν μαζικό δουλεμπόριο; Και στις αποικίες των Άγγλων δηλαδή δεν υπήρχαν δούλοι μέχρι τον 20ο αιώνα; Καλά μη προσπαθήσεις να με πείσεις για το αντίθετο…

    Αυτό που εγώ εννοώ είναι η κατάργηση της δουλείας (αγοραπωλησία ανθρώπων ως αναλώσιμα παραγωγικά μέσα) σαν κύριο σύστημα παραγωγής και όχι σαν επιβίωση υπολείμματος του παλιού συστήματος της δουλείας που ξανααναστήθηκε από αγγλογάλλους, Πορτογάλους κλπ κατακτητές των αποικιών μέσα στο φεουδαρχικό σύστημα της δουλοπαροικίας. Αυτή η κατάργηση έγινε εκ των πραγμάτων όχι από καμιά ηθική γιατί η δουλεία ήταν αντιπαραγωγική για ένα ανώτερο σύστημα παραγωγής όπως η φεουδαρχία από την οποία μετά ξεπήδησε ο καπιταλισμός. Πλάι σε αυτά όμως μέχρι πρόσφατα επιβίωναν μορφές δουλείας, τα άλλα είναι ιστορίες των αρχόντων.


    Είσαι γελοίος όταν λες ότι πιπιλίζω την «καραμέλα "καλοί Έλληνες-κακοί Άγγλοι/Δυτικοί/ό,τιδήποτε)» Εγώ δεν μίλησα για άγγλους αλλά για ένα πραγματικό γεγονός του 19ου αι. που αφορούσε κάποιες κυρίες της Αγγλίας που ανήκαν στην τάξη αυτών που έκαναν δουλεμπόριο και παρίσταναν τις πονόψυχες των σκύλων της Ελλάδας, οι οποίες όμως δεν κατάγγειλαν απλά κάποιο γεγονός αλλά κατάγγειλαν τους Έλληνες ότι είναι άγριοι γιατί βασανίζουν τα ζώα … «οι Έλληνες» όχι κάποιοι Έλληνες! Εγώ κάνω το ακριβώς αντίθετο: «κάποιες αγγλίδες κυρίες» όχι όλοι οι Άγγλοι. Άντε τώρα να το μαζέψεις με τις εξυπνάδες που έγραψες και δεν ξεγράφουν γιατί δεν τα σβήνω.

    Εγώ μίλησα για «κατάργηση της δουλείας ως σύστημα» όχι για κατάργηση της δουλείας γενικά αφού όλοι ξέρουν ότι την ανέστησαν οι αποικιοκράτες και παραλίγο να ξαναγίνει κανονικό σύστημα παραγωγής αν νικούσαν οι νότιοι στις ΗΠΑ. Άλλοι είναι οι ανιστόρητοι…

    Βλέπεις τι θα πει διαστρέβλωση και πως αυτή γυρίζει σε αυτόν που την εκτοξεύει;

    Έγραψα λοιπόν εγώ: «Στον 19ο αι. κάποιες αγγλίδες κυρίες κατάγγειλαν την Ελλάδα για βάναυση συμπεριφορά των Ελλήνων έναντι των ζώων. Την ίδια εποχή τα αγγλικά καράβια ήταν γεμάτα από δούλους που οι άγγλοι, γάλλοι, πορτογάλοι δουλέμποροι μετέφεραν στα σύγχρονα καπιταλιστικά δουλοπάζαρα της Αμερικής, σχεδόν 1600 χρόνια από τη κατάργηση της δουλείας ως σύστημα. Γι αυτό, οι κυρίες δεν διαμαρτυρήθηκαν». Νομίζεις ότι αυτά δεν είναι αλήθεια;

    Όσο για την αγάπη στα ζώα την έμαθα από πολύ μικρός αφού μεγάλωσα μέσα σε δάσος με όλα τα ζώα, οικόσιτα, εκτρεφόμενα και άγρια και μου έμαθαν πολύ καλά τις ισορροπίες της φύσης οι γονείς μου. Δεν ασκώ εικονική και εκ του ασφαλούς ζωοφιλία όπως αυτοί που τα παίρνουν και τα κλείνουν σε κλουβιά σαν σκλαβάκια της ευχαρίστησής τους, έμαθα τι θα πει καταστροφή της φύσης και της πανίδας, έμαθα να μη σκοτώνω φίδια και σαύρες όταν οι περισσότεροι φιλόζωοι δεν έχουν καμία αντίρρηση να τα εξοντώσουν στα εξοχικά τους για να σώσουν τα αιχμάλωτα σκυλάκια τους και ξέρω καλά τι θα πει ισορροπία της φύσης. «Δεν κόβεις δέντρα χωρία να σπείρεις» ήταν η αρχή που έμαθα για όλα αλλά στη σημερινή υποκριτική αστική κοινωνία οι σφάχτες της φύσης μπορούν να δηλώνουν ανέξοδα οικολόγοι, φυσιολάτρες και φιλόζωοι όπως πχ ο ΣΚΑΙ του γνωστού εφοπλιστή. Αυτός είναι ο κόσμος που η Αριστερά αρνείται. Και είναι αιώνες πιο μπροστά από τους υποκριτές.


    ΑπάντησηΔιαγραφή