Τετάρτη, 20 Οκτωβρίου 2010

Κρίση στη ναυτιλία!

Στα 5,3 δισ. δολάρια ανήλθαν οι επενδύσεις των Ελλήνων εφοπλιστών για την αγορά πλοίων από τις αρχές του 2010 έως και τα μέσα Οκτωβρίου, σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied Shipbroking. Συνολικά έχουν αποκτηθεί 217 πλοία. Οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες έχουν επενδύσει περί τα 2,6 δισ. δολάρια για την αγορά 112 πλοίων ξηρού φορτίου, ποσό της τάξεως του 1,8 δισ. δολαρίων, προκειμένου να ενισχύσουν τους στόλους τους με 56 τάνκερ διαφόρων τύπων, ενώ οι επενδύσεις για την αγορά 46 κοντέινερ έχουν αγγίξει τα 900 εκατ. δολάρια.













ΟΙ ΦΙΛΛΕΛΗΝΕΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΒΟΗΘΑΝΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΝΑΥΠΗΓΙΚΗΣ (της Κίνας)


Παγκοσμίως από τον Ιανουάριο του 2010 έχουν αλλάξει χέρια 938 πλοία συνολικής αξίας 17,3 δισ. δολαρίων. Οι Κινέζοι έχουν επενδύσει σε αυτό το διάστημα 2 δισ. δολάρια για την αγορά 137 πλοίων και γίνεται πλέον σαφές ότι μόνο το 2009 εκμεταλλευόμενοι την παγκόσμια κρίση και τις συνθήκες στην τραπεζική αγορά, μπόρεσαν να φθάσουν την κορυφή των αγοραπωλησιών και να ξεπεράσουν τους Έλληνες.

Δεν έχω κανένα λόγο να αμφισβητήσω τα παραπάνω των ειδησεογραφικών πρακτορείων. Είναι φανερό ότι η ναυτιλία «μας» περνά κρίση!


ΤΟ... ΠΑΝΑΜΕΖΙΚΟ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΤΗΝ ΕΚΤΟΞΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΤΗ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ!

Η ελληνική ναυτιλία θα καταρρεύσει αν… αν δεν έχει φτηνούς ανασφάλιστους ναυτεργάτες, αν δεν τσακιστεί το ΠΑΜΕ που εμποδίζει την «ανάπτυξη» της ναυτιλίας μας, αν δεν καταργηθούν οι κανόνες ασφάλειας που έχουν κόστος, αν δεν καταργηθεί η αποζημίωση των πνιγμένων, αν δεν ξετιναχτεί το καμποτάζ για να έχουμε φτηνές θαλάσσιες μεταφορές με πλοία των εφοπλιστών μας, με σημαία Παναμά, εργάτες Μαλαισίας, κανόνες Μπαγκλαντές κλπ, αν τελικά δεν φορολογηθούν οι εργαζόμενοι για να χρηματοδοτηθούν οι… «επενδύσεις» στη ναυτιλία «μας» για να έχουν δουλειά τα ναυπηγεία της… Κίνας και να μπορούν οι αναξιοπαθούντες εφοπλιστές μας να αγοράζουν ακίνητα στο Σίτυ!


Αν ψάξει κάποιος ποιος χρηματοδοτεί τις επενδύσεις των εφοπλιστών θα διαπιστώσει με έκπληξη ότι μεγάλο μέρος των χρηματοδοτήσεων είναι από τις τράπεζες που έλαβαν το πακέτο των εγγυήσεων των 78 δισεκ. προκειμένου να στηριχθεί η… ελληνική οικονομία δια μέσου τραπεζών! Το ένα κεφάλαιο τα παίρνει, τα πασάρει στο άλλο κεφάλαιο και τα πληρώνει ο λαός δια μέσου της φορολογίας που επιβάλει το κράτος. Μιλάμε για κανονική ληστεία.

Κατά τα άλλα το Σκάι εξοργίζεται που δεν τσακίζονται οι ναυτεργάτες που ζητάνε δουλειά. Δεν είναι φιλόπτωχο ταμείο για ανέργους η ναυτιλία μας, τόσες επενδύσεις έχει να κάνει!!!

Ποιος είπε ότι η κρίση δεν είναι ευκαιρία;









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου