Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Έρπων φασισμός στην πλατεία!



Είναι από τα πράγματα που συνταράσσουν!


Χθες η Λαϊκή Συνέλευση της «αμεσοδημοκρατίας» της ("κάτω")πλατείας Συντάγματος πήρε τη μεγαλύτερη και πλέον αντιδραστική κατηφόρα της. Αποφάσισε: «ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ»!!!


Το γράφουν χωρίς ντροπή και στο ψήφισμα της πλατείας, 13/6 (http://real-democracy.gr/votes/2011-06-13-%CF%88%CE%B7%CF%86%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%BB%CF%83-136 )!


Εγώ το λέω χωρίς περικοκλάδες: Ντροπή τους και πάλι ντροπή τους! Ντροπή τους για το αίμα που έχυσαν χιλιάδες αγωνιστές της δημοκρατίας, για τους εκτελεσμένους, για τους βασανισμένους.


Έχω προειδοποιήσει εγκαίρως για ολοκληρωτικές ροπές στην «αμεσοδημοκρατια». Όσο είναι νωρίς γρηγορείτε. Δεν είναι αστεία αυτά. Όταν ο μικροαστισμός αρχίζει να επιτίθεται στη δημοκρατία μέσα από την «αμεσοδημοκατια» το επόμενο βήμα είναι ο φασισμός.


Οι φίλοι που μου κάνουν κριτική γιατί είμαι αυστηρός με τη πλατεία και τον "λαό" που απαγορεύει τα κόμματα και τα συνδικάτα έτσι αθώα δήθεν, είναι καιρός να ανασκουμπωθούν. Να διαχωρίσουν τη θέση τους, να πολεμήσουν παρόμοιες πρακτικές.


Που θα καταλήξουμε δηλαδή; Μέσα από μια πλατεία, στη νομιμοποίηση κάθε επίθεσης στη δημοκρατία; Αυτοί είναι «αγανακτισμένοι» ή μήπως προγραμματισμένοι;


Καιρός για αλλαγή πλεύσης. Ο κίνδυνος στις πλατείες παραμονεύει. Ο δρόμος προς τον φασισμό είναι στρωμένος με ροδοπέταλα λαϊκισμού και «αμεσοδημοκρατιας»!

14 σχόλια:

  1. Στέργιο,

    Το λινκ δεν είναι σωστό και δε βγάζει πουθενά. Κάνε το ανάλογο edit, το θέμα είναι σημαντικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το σωστό λινκ είναι :
    http://real-democracy.gr/votes/2011-06-14-ψηφισματα-λσ-136

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το πρόβλημα είναι ότι τα κόμματα της Αριστεράς υποτίμησαν την πλατεία και έχασαν τη μοναδική ευκαιρία να τη στρέψουν σε δημοκρατική κατεύθυνση. Σαν αυτοεκπληρούμενη προφητεία μου φαίνεται η περίπτωση. Τα κόμματα της Αριστεράς (και μη γελιόμαστε, το κκε κυρίως) δεν στηρίζουν τις πλατείες και δεν επιδιώκουν εκεί την ύπαρξη και την αντιπαράθεσή τους κι επειδή δεν στηρίζουν η κατάσταση θα ξεφουσκώσει και θα εκφυλιστεί μέχρι το φασισμό και ύστερα τα ίδια τα κόμματά μας θα επιβεβαιώνουν την ανάλυσή τους περί του αποτυχημένου εγχειρήματος. Η απουσία κυρίως του ΚΚΕ από τις πλατείες και η προβιά του ακομμάτιστου που φόρεσαν ο ΣΥΡΙΖΑ κι η ΑΝΤΑΡΣΥΑ είχε ως αποτέλεσμα να επωφεληθούν οι πιο αντιδραστικές απόψεις. Προσωπικά στην πλατεία της Αλεξ/πολης πάλεψα ενάντια στις απαξιωτικές για τα κόμματα θέσεις και έφαγα κράξιμο, όμως εμμένω ότι τα κόμματά μας και τα συνδικάτα οφείλουν να μπουν στις πλατείες και να παλέψουν τις θέσεις τους διότι διαφορετικά ο εκφυλισμός είναι βέβαιος. Όμως σε καμία περίπτωση δεν θα δεχτώ ότι η πλατεία οδηγείται στον εκφυλισμό λόγω του αμεσοδημοκρατικού της χαρακτήρα.
    Δυστυχώς, βλέπουμε ακόμη μια ευκαιρία να χάνεται και οι καθεστωτικές δυνάμεις να μετράνε τα προβατάκια τους.

    Άσχετο: Έχεις μια ρύθμιση που δεν επιτρέπει στους εγγεγραμμένους του wordpress να κάνουν σχόλιο με τον αντίστοιχο λογαριασμό τους.
    http://antrikos.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για το κίνημα των αγανακτισμένων και τη στάση της αριστεράς

    Το κίνημα των αγανακτισμένων συγκεντρώνει ένα κοινωνικά ετερόκλητο μωσαϊκό ανθρώπων. Σ’ αυτό θα βρεις το δημόσιο υπάλληλο που η εμπειρία της έως τώρα πάλης ενάντια στο μνημόνιο και για την υπεράσπιση των κεκτημένων του τον έχει πείσει ότι τα συνδικαλιστικά εργαλεία είναι ανεπαρκή. Δίπλα σ΄ αυτόν μπορεί να συναντήσεις έναν ιδιωτικό υπάλληλο που ενδεχομένως πιστεύει πως η βασική αιτία της ελληνικής χρεωκοπίας είναι οι αθρόοι διορισμοί τόσων «κηφήνων» στο δημόσιο από το «πελατειακό, κομματικό κράτος». Θα βρεις επίσης το μικροαστό που η επαγγελματική του επιβίωση είναι πλέον ένα χαμένο στοίχημα. Θα βρεις τον άνεργο, το φοιτητή, τη νοικοκυρά.

    Το κίνημα είναι καρπός της απώλειας εμπιστοσύνης τεράστιων λαϊκών στρωμάτων στην κυβέρνηση του μνημονίου, η οποία είναι αδύνατον πλέον να πείσει ότι όσα γίνονται είναι αναγκαία για να αποφευχθεί η χρεωκοπία, ειδικά όταν παρά το νέο πακέτο του μεσοπρόθεσμου προγράμματος η χρεωκοπία φαίνεται όσο ποτέ αναπόφευκτη.

    ανάγνωση του υπολοίπου: http://wp.me/pryYN-Gw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βρε Αντρέα όσο και αν συμφωνούμε ή όχι για το τι πρέπει να κάνει η Αριστερά δεν είναι δυνατόν τώρα να δικαιολογούμε τέτοια ψηφίσματα.

    Και τι να γίνει δηλαδή το ΚΚΕ πρέπει να μην ασκεί κριτική και να πάει να χαθεί στους όρους του Αλαφούζου παριστάνοντας το «ακομμάτιστο»; Ας πούμε ότι έπρεπε από τη πρώτη στιγμή να είναι εκεί χιλιάδες κουμουνιστές, είσαι βέβαιος ότι μπορούσε να γίνει κάτι; Εγώ πάντως που είμαι εκεί το τι τείχη ανταμώνω σαν άτομο να πείσω έστω και για το πιο απλό, για ένα μέτωπο με όλους όσους αγωνίζονται στη ίδια πλευρά, χωρίς αποκλεισμούς και αρχηγισμούς; Είναι απίστευτο πόσο έχουν καπελώσει από την αρχή «κάποιοι» τη πλατεία.

    Εγώ και τώρα θέλω να είμαστε εκεί. Όχι όμως να έχω και αυταπάτες για τα όρια της πλατείας. Η τράπουλα είναι σημαδεμένη εξ αρχής. Αν ήταν να χάσουν δεν θα έπαιζαν κανένα παιχνίδι. Μη νομίζεις ότι το ΚΚΕ θα τους έπιανε «Κώτσους» μέσα στο δικό τους γήπεδο με τους δικούς του κανόνες. Αυτά τα περί «καταλήψεων από τα μέσα» είναι ωραίες ευρωκομμουνιστικές ιστορίες για το 1975 αλλά όχι για το 2011.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ. Ότι μπορεί να γίνεται με τους όρους Αλαφούζου η διαμαρτυρία αλλά οφείλουμε να παλέψουμε μέσα στις πλατείες για να δικαιώσουμε τη συλλογική δράση, είτε λέγεται κομματική είτε συνδικαλιστική είτε παραταξιακή, και να διαλύσουμε τους όρους Αλαφούζου. Ειλικρινά, πιστεύω, αν ο Λένιν έβλεπε τόσο κόσμο μαζεμένο και τους κομμουνιστές απ' έξω θα έκοβε φλέβες. Μήπως, άλλωστε, τυχαία κυκλοφορούσε το '70 το ανέκδοτο για την πορεία της Μεγ. Παρασκευής;
    Αυτό λοιπόν είναι το πρόβλημα: ότι το κκε αρνήθηκε να μπει στις πλατείες και οι συριζα & ανταρσυα φόρεσαν την προβιά του ακομμάτιστου και για μια φορά ακόμη μου φαίνεται θα τα κάνουμε σκατά.
    Θα έπρεπε να είμαστε στις πλατείες με την ιδιότητά μας, προσωπικά έτσι πήγα ως ανένταχτος κομμουνιστής που δρω μέσα από πολυσυλλεκτική αριστερή συλλογικότητα και φυσικά ήμουν έτοιμος να φάω (και έφαγα) το κράξιμο.
    Δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε και τούτο πρέπει να γίνει αποτέλεσμα έντονης αυτοκριτικής, ότι ο λαός που κατέβηκε στους δρόμους, αν και ετερόκλητος ταξικά και ιδεολογικά, στην πλατεία βρήκε την έκφραση που του στερούν οι κομματικές μας ντουντούκες και το αντικείμενο της κριτικής μας πρέπει να είναι ακριβώς αυτό: Γιατί αφήσαμε να μας πάρουν τη φωνή οι κομματικές ντουντούκες, γιατί δεν αντιδράσαμε όταν τα στελέχη της Αριστεράς μας ήθελαν ως χειροκροτητές τους, γιατί δεν επισημάναμε ότι το πνίξιμο της έκφρασης του εργαζόμενου, τα προκατασκευασμένα συνθήματα, οι μονόλογοι από τον κομματικό άμβωνα αντιστοιχούν στο μέρος της ευθύνης μας για την αποστασιοποίησή του από τη μαζική δράση (η τεράστια ευθύνη του εργοδοτικού συνδικαλισμού είναι ο έτερος και πολύ πιο σπουδαίος λόγος αλλά η ευθύνη αυτή ανήκει σε άλλους οπότε δεν ελέγχεται άμεσα).
    http://antrikos.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το Αστικό κράτος ξέρει πολύ καλά από τα πριν ότι οι Λαϊκές μάζες δεν μπορεί παρά να αντιδράσουν μπροστά στα καταιγιστικά μέτρα που παίρνουν σε βάρος της.
    Ο στόχος τους από την αρχή είναι και ήταν να χειραγωγήσουν τις διαθέσεις και τις δυνατότητες των μαζών.
    Να τις στρέψουν προς την δική τους κατεύθυνση.
    Ένας ολόκληρος κόσμος κρατημένος για χρόνια έξω από την πολιτική,αποπροσανατολισμένος,και αποστασιοποιημένος, βολεμένος στην εικονική του πραγματικότητα, ήταν σίγουρο ότι μπορεί να παρασυρθεί από τα συνθήματα που του είχαν χρόνια τώρα κλειδώσει μέσα στο κεφάλι του.
    Δεν είναι δα δύσκολο να καταλήξει κανείς σε μια τέτοια εκτίμηση.
    Αυτόν το κόσμο που δεν ανήκει φύση στον ταξικό εχθρό, δεν είχε και δεν έχει κανείς το δικαίωμα να τον εγκαταλείψει στα χέρια του ταξικού αντιπάλου.
    Αυτός ο κόσμος είναι οι φυσικοί μας σύμμαχοι και δεν τον προσεγγίζεις με μεθόδους αποκλεισμού και απαξίας.

    Αυτός ο κόσμος ξέρεις που μπορεί να οδηγηθεί, αλλά ρόλος μας δεν είναι ο ρόλος του προφήτη για να μπορούμε να λέμε κατόπιν εορτής
    "Εμείς τα λέγαμε" πράγμα που τον τελευταίο καιρό έχει γίνει συνήθειο.
    Ιστορικός ρόλος του ΚΚ και ο μόνος λόγος ύπαρξής του, δεν είναι άλλος από την συσπείρωση του ΜΛΚ ,από την μετουσίωση του ταξικού ενστίκτου σε ταξική συνείδηση.
    Ο ρόλος του είναι να οδηγήσει την εργατική τάξη μέσα από τον οργανωμένο αγώνα της, στην ανατροπή και την λαϊκή εξουσία.

    Οι Κομμουνιστές πρέπει να αξιοποιούν:

    "κάθε έστω και ελάχιστη δυνατότητα να αποκτήσουν μαζικό σύμμαχο.Έστω και προσωρινό,ταλαντευόμενο,ασταθή,
    αβέβαιο και συμβατικό.Όποιος δεν το κατάλαβε αυτό,δεν κατάλαβε ούτε κόκκο από τον Μαρξισμό και από τον επιστημονικό σύγχρονο σοσιαλισμό γενικά"
    Απαντα Λενιν εκδ.Σύγχρονη εποχή τομ.41 σελ.55

    Σε αντίθεση με τα παραπάνω ο "Ρ" δια στόματος Λεκάτη έγραφε:

    [..] Εξάλλου, το «νέο κίνημα» το 'χουν ήδη αναλάβει εργολαβικά η «ζούγκλα» και οι γνωστοί ρεπόρτερ του ΣΚΑΪ, όλοι εκείνοι που συνεχίζουν να βγάζουν μπιμπίκια κάθε φορά που βλέπουν εργάτη να πηγαίνει κόντρα στο αφεντικό του[..]
    Θανάσης Λεκάτης από τον Ριζοσπάστη

    Μωρέ τι μας λες!
    Ράβδος στην γωνία άρα βρέχει!
    Και βέβαια κάνουμε κριτική και βέβαια είμαστε σταθεροί στις αρχές μας ούτε βήμα πίσω
    Αλλά ...όπως έγραφα σε μια από τις τελευταίες μου αναρτήσεις
    [..] για καθίστε καλά ρε συντρόφια και τι θέλουμε δηλαδή, να έρθουν στα γραφεία του κόμματος με το βιογραφικό στο χέρι[..].

    Το τι έχει γραφτεί από τα μπλοκ των φίλων και των συντρόφων του κόμματος,μόνον προσπάθεια προσέγγισης δεν την λες.
    Απόρριψη, αποστασιοποίηση, καταγγελτικος και απαξιωτικός λόγος ειρωνεία.....
    Κάτι σαν θρησκευτικός φανατισμός.
    Λάθος και πάλι λάθος και να θυμόμαστε,το κόμμα δεν κρίνεται μόνον από ότι κάνει, αλλά και απ΄ότι δεν κάνει και στο κάτω κάτω εκ του αποτελέσματος.
    Αν πιστεύουμε στον Μαρξισμό αν έχουμε επενδύσει στο Κομμουνισμό οφείλουμε να ασκήσουμε καλοπροαίρετη κριτική.

    Έτσι και μόνον έτσι μπορούμε να συμβάλουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η λεγόμενη "κόκκινη ορχήστρα Αθηνών" μας είπε για οτιδήποτε άλλο άσχετο πλήν του περιεχομένου της ανάρτησης....
    Ειναι αυτό που λέμε άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε!!!
    Στις παρούσες συνθήκες οι φιλοφροσύνες και τα σαβουάρ βίβρ τουλάχιστον είναι περιττά, αν όχι αποκρουστικά....
    Εν τέλει εσείς συμφωνείτε ή όχι με την περιβόητη απόφασης της Γεν. συν. 13/06/2011 άρθρο 9 για κατάργηση των κομμάτων?????
    Εχετε άποψη και θέση ξεκάθαρη ναι ή όχι?????
    Αν ναι , τότε καταθέστε την απλά και ξεκάθαρα,
    τώρα τα άλλα περί αριστεράς, της περιβόητης στάσης, (δεν εννοώ την σεξουαλική) , τα αποπροσανατολιστικά περί "υποτίμησης της πλατείας απο την αριστερά" θυμίζουν τα άλλα λόγια να αγαπιόμαστε και να μην λέμε τίποτε ουσιαστικό, αν αυτό το μεταφράσουμε με πολιτικούς όρους είναι ο οπορτουνισμός στο μεγαλείο του, λέμε για όλα τα περιξ αλλά στην ουσία δεν έχουμε το θάρρος να τοποθετηθούμε,,, αλλά τι περιμένεις από αυτοαποκαλούμενους αριστερούς, που μόλις μπαίνουν στον χώρο της πλατείας "βγάζουν" την κομματική τους στολή και φοράν την στολή του "απολιτίκ"
    Η μεγαλύτερη ξεφτίλα του "αριστερού" , αν όντως αυτός ή αυτοί θεωρούνται αριστεροί....
    ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ, ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΑΠΑΡΝΙΟΥΝΤΑΝ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ, ΟΥΤΕ ΣΤΟΥΣ ΒΑΣΑΝΙΣΤΕΣ, ΟΥΤΕ ΣΤΟΥΣ ΧΙΤΕΣ, ΟΥΤΕ ΣΤΟΥΣ ΝΑΖΙΣΤΕΣ ΟΥΤΕ ΣΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ, ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΜΗΜΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ,
    Αυτο που συμβαίνει σήμερα με τους ΣυριζοΑνταρσυους είναι η μεγαλύτερη ξεφτίλα διαχρονικά.
    Η ξεφτίλα δικιά σας και δικαίωμα σας, αλλά εμένα γιατί με προσβάλλετε όταν αυτοαποκαλε'ιστε αριστεροί...
    Για σας υπάρχουν δύο δρόμοι (ο τρίτος πέθανε μαζί με τον κύρκο) , ή πάτε στο φυσικό σας χώρο το ΠΑΣΟΚ, ή αν όντως πιστέυετε στα ιδανικά, στις αρχές και την ιδεολογία της κομμουνιστικής αριστεράς έρχεστε μαζί μας και αλλάζουμε τον κόσμο, ανατρέπουμε, γκρεμίζουμε τον καπιταλισμό και δημιουργούμε την σοσιαλιστική - κομμουνιστική κοινωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η φίλη και συν. Β.Β. μάλλον υποτιμάει ιδιαίτερα τον διαφαινόμενο έρπωντα φασισμό που διαφαίνεται απο αυτές τις αποφάσεις, πρακτικές, νοοτροπίες και υπερβάλλει όσον αφορά τις θέσεις και την στάση του ΚΚΕ και των "φιλια ή συντροφικά blog", όπως τα αποκαλεί, (αναφέρεται μόνο σε κάποιο άρθρο του Λεκάτη αλλά παράλληλα αποσιωπά όλα τα υπόλοιπα , ακόμα και την απόφαση της ΚΕ του ΚΚΕ, τις ομιλίες της Παπαρήγα κ.τ.λ. ) Δεν μπορώ να κατανοήσω την επιλεκτική μνημόνευση, ...............................................
    ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οι αμεσοδημοκράτες της πλατείας θεωρούν ότι έκαναν την καινοτομία του αιώνα , γιαυτό κάθε βράδυ ψηφίζουν και ξαναψηφίζουν για το ίδιο θέμα : κατάργησης των κομμάτων (δουλειά δεν είχε ο διάολος και πηδαγε τα παιδιά του ), αναδημοσιεύω απο ανάρτηση του Γιώργου Σαρρή νέα απόφαση (14 ΙΟΥΝΗ 2011) της λεγάμενης λαικης συνελευσης , απολαύστε το :
    "Εμαθα οτι αργά ξανατεθηκε το απίστευτο "αιτημα" της κατάργησης των κομμάτων στη συνέλευση, που και σήμερα ήταν περιορισμένη σε όγκο τοσο που σκέφτηκα οτι δεν θα έμπαιναν σοβαρά θεματα για ψήφιση και έφυγα νωρις. Η πρόταση υπερψηφίστηκε τη στιγμή που το θεμα δεν έχει συζητηθεί καθόλου, ενω ειναι ενα σοβαρότατο θεμα δημοκρατίας και θεσμών που δεν συζητείται καν και βεβαια για μενα ειναι αδιανόητο να μπαίνει σε ψηφοφορία.
    Αν η συνέλευση θέλει να απομονωθεί και να μην εκπροσωπεί άλλους πέρα από τον εαυτό της, αγνοώντας πολύ βασικά ζητήματα τοτε τα καταφερνει μια χαρά το τελευταίο διήμερο. Αν πάλι κάποιοι έχουν αρχίσει να σκέπτονται οτι πρεπει να προστατευθεί το κύρος της τότε κατι πρέπει να κάνουν.Δεν θα πω τίποτα παραπάνω σήμερα εκτος από το το ότι ειμαι προβληματισμένος με πολλά."
    ΠΗΓΗ : http://giorgossarris.blogspot.com/2011/06/blog-post_15.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. advocate,
    Πρώτα κάνεις σωστή τοποθέτηση για την Αριστερά αλλά δεν είναι αυτό ακριβώς θέμα.

    Αφού μιλάς για Λένιν πες και τι θα έκανε με το ψήφισμα; Θα το αντιμετώπιζε, με καλοσύνη; Διάβασες πολεμικές του Λένιν για φαινομενικά λίγο διαφορετικές απόψεις; Ποιος είδε το θεό και δεν φοβήθηκε...

    Κάτι δεν κατάλαβες καλά. Δεν πολεμάμε τον κόσμο της πλατείας αλλά συγκριμένες πρακτικές, στάσεις, αποφάσεις που ολοφάνερα είναι καπέλωμα της αστικής ιδεολογίας και εφορμούν κατά του κόσμου της πλατείας. Το να μη τα κάνουμε κριτική είναι σαν να φιμώνουμε την αλήθεια. Αυτά που γράφω είναι αλήθειες δεν στηρίζονται σε φαντασίες. Είναι πραγματικά γεγονότα.

    Το τι πρέπει να κάνει το ΚΚΕ με τις πλατείες είναι άλλο θέμα από αυτό που κάνει η πλατεία. Η πλατεία αποφάσισε πρώτη τις απαγορεύσεις και μάλιστα χωρίς να προκληθεί από πουθενά. Γιατί; Καμία έκπληξη κανένα ερώτημα; Και αν δεν έχετε εσείς ερωτήματα δεν πρέπει να έχουμε εμείς;

    Στα υπόλοιπα θα μπορούσα να συμφωνήσω ή να συζητήσω, κανένας δεν είναι χωρίς λάθη. Λάθη μάλιστα που στοιχίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. blackbedlam,

    Καλά σου λέει ο Τάσος έχεις επιλεκτική μνήμη. Γιατί χαλάς το καλό κατά τα άλλα σχόλιο με ένα άρθρο του «Ρ» που στη πράξη αναιρέθηκε;

    Το θέμα με τη παρουσία πάντως των κομμουνιστών στη πλατεία με βασανίζει και εμένα. Πώς να πας ανοργάνωτος σαν πρόβατο σε σφαγή; Οργανωμένα στο απαγορεύουν. Να υποστείλεις τη σημαία σου είναι η μεγαλύτερη ξευτίλα και αντίκειται ευθέως στη τελευταία παράγραφο του Κομμουνιστικού Μανιφέστου: «Οι κομμουνιστές θεωρούν ανάξιο τους να κρύβουν τις απόψεις και τις προθέσεις τους. Δηλώνουν ανοιχτά ότι οι σκοποί τους μπορούν να πραγματοποιηθούν μονάχα με τη βίαιη ανατροπή όλου του σημερινού κοινωνικού καθεστώτος».
    Από τις παρατηρήσεις 20 μέρες τώρα διαπίστωσα πάντως ότι αντί οι αριστεροί της πλατείας να αλλάξουν το πλαίσιο και την πλατεία μάλλον αυτή τους αλλοίωσε! Δεν μπορώ να εξηγήσω πως πρώην στελέχη του ΚΚΕ που είναι εκεί μου γράφουν και μου λένε δικαιολογητικά και ελαφρυντικά για τις κατάπτυστες αποφάσεις της πλατείας και προσπαθούν να τις δικαιολογήσουν με τα λάθη του ΚΚΕ! Έλεος! Επιβεβαιώνεται για μια ακόμη φορά ότι όταν δεν δρας οργανωμένα χάνεις τη ταυτότητά σου αντί να κερδίσεις τη ταυτότητα του άλλου.

    Υπάρχουν κάποιες αντιφάσεις εδώ με τη θέση του Λένιν ότι δρούμε παντού ακόμη και στα αντιδραστικά πεδία. Αυτό το ασπάζομαι και το έχω εφαρμόσει όταν χρειάστηκε. Με αυτή τη λογική αλλά και με την πείρα μου που το βεβαιώνει λέω στο τέλος ότι πρέπει να δρούμε παντού. Ξέρω όμως ότι δεν υπάρχει μια και μόνη απάντηση εδώ εκτός από το αποτέλεσμα τέτοιων δράσεων που σε δικαιώνουν ή σε καταδικάζουν. Π.χ. υπάρχουν στιγμές που πρέπει να φύγεις από το αστικό κοινοβούλιο ενώ η πάγια θέση είναι ότι δίνεις τη μάχη εκεί μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή