Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2020

«Καλά Χριστούγεννα»

Χρόνια Πολλά….

 «Καλά Χριστούγεννα»*

 Όταν ο κόσμος του βορείου ημισφαιρίου της γης, άρχισε να καταλαβαίνει τον κύκλο της ζωής, εξ αιτίας του κύκλου της γης γύρω από τον ήλιο, κατανόησε τη μεγάλη σημασία του χειμερινού ηλιοστασίου για την καθημερινή ζωή του, όμοια σε όλο το βόρειο ημισφαίριο.

 Τότε ο άνθρωπος ήταν, εκ των πραγμάτων, πολύ πιο υλιστής και έδινε θεϊκή δύναμη μόνο στα υλικά φαινόμενα που αντιλαμβανόταν.

 Σταδιακά η μεταφυσική αφαιρούσε διαρκώς τα υλικά στοιχεία και τα αντικαθιστούσε με μεταφυσικά, αφηρημένα και πολλές φορές άσχετα με τα υλικά στοιχεία που υπήρξαν οι πρόδρομοι. Όλες οι αποϋλοποιήσεις αφορούσαν ανάγκες και συμφέροντα των αρχουσών εκμεταλλευτριών τάξεων**.

 

 Έτσι ο χριστιανικός κόσμος κατόρθωσε μετά από πολλές διαπραγματεύσεις και διαμάχες στο εσωτερικό των Ιερατείων του, να καθιερώσει τα Χριστούγεννα αντί της υλικής αντίληψης της αναγέννησης του ήλιου και της εκκίνησης νέας ζωής στη φύση. Μια αντίληψη που ήδη είχε σε μεγάλο βαθμό θεοποιηθεί - αποϋλοποιηθεί, με αποτέλεσμα να είναι εύκολη η συγχώνευση - αντικατάσταση όλων των  υλικών στοιχείων με μεταφυσικά. Με αυτή τη διαδικασία και σταδιακά, η έναρξη του νέου κύκλου του ήλιου αντικαταστάθηκε με έναν αόρατο Θεό και τα υλικά στοιχεία με τη γέννηση ενός ορατού Υιού του αόρατου Θεού, μόνο όμως για τον χριστιανικό κόσμο. Μέχρι να επιβληθεί αυτή η αντίληψη σε μεγάλο μέρος των λαών πέρασαν αρκετοί αιώνες γεμάτες αίμα των λαών, ένθεν κι ένθεν των θρησκειών. Το γιατί μόνο τα συγκρουόμενα συμφέροντα των αρχουσών τάξεων και των κοινωνικοοικονομικών συστημάτων μπορούν να το εξηγήσουν, όχι οι θεοί τους.

 Το «καλά Χριστούγεννα» λοιπόν αντανακλά έμμεσα την πραγματική έναρξη του νέου κύκλου ζωής και όχι κάποια ιστορία γέννας Θεού ή Θεανθρώπου, ανεξαρτήτως τι μπορεί να πιστεύει ο κάθε λαός με την κάθε θρησκεία του.

Η υπερβολή είναι ότι η αναγέννηση αυτή της ζωής με τα Χριστούγεννα, επιβλήθηκε με το έτσι θέλω και σε λαούς του νότιου ημισφαιρίου, κάτι που μπορεί να προκαλεί ακόμη και θυμηδία, αφού που γι αυτούς η ίδια χρονική στιγμή σημαίνει την έναρξη θανάτου του κύκλου ζωής στη γη τους! Έτσι εκεί αντικατέστησαν βιαίως τον θάνατο της φύσης τους με την ανύπαρκτη θεϊκή αναγέννηση της και την πραγματική αναγέννηση της φύσης τους (το δικό μας 2ο εξάμηνο) με τον θάνατο!!! Και δεν μιλάει κανείς, ούτε οι Νότιοι που κοροϊδεύουν τον εαυτό τους! Παίζει και να υπάρχουν ηλίθιοι χριστιανοί που να νομίζουν ότι τα «κρίνα», τα λουλούδια και η φύση ανθίζουν κι εκεί τον… Μάρτιο (όταν δηλαδή πεθαίνουν) και τα χιόνια πέφτουν… τον Ιανουάριο με 40c!

 Εμείς όμως, μακριά από ιδεαλισμό και μεταφυσικές, λέμε «Καλά Χριστούγεννα» εννοώντας τον νέο κύκλο της ζωής μας, μέσα τον νέο κύκλο της φύσης, στο βόρειο ημισφαίριο και δεν κοροϊδεύουμε το νότιο.

 Καλά Χριστούγεννα, την Καλημέρα μου

 *Τις γιορτές αυτές (όπως και του Πάσχα, της αναγέννησης - ανάστασης των φυτών και της γέννας των πουλιών), τις γιορτάζαμε και στις φυλακές και εξορίες ως πολιτικοί κρατούμενοι, δίνοντας το πραγματικό τους νόημα στην ιστορία των ανθρώπων και στην εξέλιξη της συνείδησης της ανθρωπότητας μέχρι το σήμερα και όχι το ιδεαλιστικό – μεταφυσικό νόημα που επικρατεί.

 
** Το πώς «Γεννιούνται, Ζουν και Πεθαίνουν οι Θεοί και οι Θρησκείες» ήταν το «Διδακτορικό» μου στην εξορία, όταν τελείωσα τους τρεις κύκλους παιδείας – σπουδών, στο δικό μας, «Πέτρινο Πανεπιστήμιο»! Δυστυχώς δεν μπόρεσα να το διασώσω, ελέω ελέγχων της δικτατορίας. Αυτά που διαβάζετε ήταν κάποια από τα συμπεράσματα εκείνης της εργασίας.

 

Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2020

Αρνητές της μάσκας, του εμβολίου, του κορονοϊού

ΟΙ ΑΡΝΗΤΕΣ *

Αρνητές της μάσκας, του εμβολίου, του κορονοϊού...

 

Εσείς τους πλάσατε!

 

1.    Όταν το κέρδος είναι η κοινωνική και ηθική καταξίωση των εκμεταλλευτών έναντι φτωχών και καταφρονεμένων

2.    Όταν τα φαρμακευτικά και κάθε είδους μονοπώλια, οδηγούν σε λιμοκτονίες και σφαγές λαών  για τα κέρδη,

3.    Όταν η υγεία είναι εμπόρευμα και όχι κοινωνική λειτουργία των κρατών,

4.    Όταν γιατροί μετατρέπονται σε εξαρτήματα και σε πλασσιέδες φαρμάκων, αν θέλουν να ευημερήσουν στον κόσμο του απάνθρωπου ανταγωνισμού,

5.    Όταν το φάρμακο είναι εμπόρευμα και όχι κοινωνικό αγαθό,

6.    Όταν αγοράζετε εμβόλια για να τα πετάξετε,

7.    Όταν οι φαρμακευτικές απαγορεύουν την παραγωγή γεννόσημων για να σωθούν αυτοί που δεν έχουν ούτε να φάνε,

8.    Όταν οι φαρμακευτικές χαίρονται διπλά από τους νεκροθάφτες σε κάθε έφοδο επιδημιών και ιών,

9.    Όταν οι πιστοί ανάβουν λαμπάδες στον Υιό για να μην έρθει ιός και οι έμποροι υγείας και φαρμάκων στον ιό για να έρθει γρήγορα,

10. Όταν το εμβόλιο από φάρμακο μετατράπηκε σε μέσο ανταγωνισμού μονοπωλίων, κρατών , ιμπεριαλιστών,

11. Όταν ο ανταγωνισμός οδηγεί σε πολέμους, καταστροφή χωρών και λαών και σε ληστεία του πλούτου τους,

12. Όταν τους βομβαρδισμούς και την κατοχή χωρών την ονομάζετε ελευθερία,

13. Όταν κάθε μέρα παράγετε με τη σέσουλα τρομακτικά βίντεο και έργα στα οποία ο κακός ελάχιστα ή καθόλου δεν υστερεί από τον καλό,

14. Όταν τα κέντρα παραγωγής φόβου παράγουν με τη σέσουλα θεωρίες συνομωσίας που απαξιώνουν κάθε επιστημονική μέθοδο, και στη θέση της βάζουν τη μεταφυσική,

15. Όταν διδάσκετε με κάθε τρόπο ότι κριτήριο της αλήθειας είναι το ατομικό συμφέρον υπεράνω του κοινού,

16. Όταν ως πολιτικό σύστημα έχετε ξεφτιλίσει την αξιοπιστία και αυτής της αστικής δημοκρατίας και στέλνετε στον φασισμό τους απογοητευμένους οπαδούς σας,

17. Όταν ο απόλυτος ανταγωνισμός του συστήματος παράγει μόνο κυρίαρχους και αδικημένους, εκμεταλλευτές και εκμεταλλευόμενους,

18. Όταν η μάσκα τη μια φορά είναι επικίνδυνη για την υγεία και την άλλη επικίνδυνη για την τσέπη του φτωχού με  τα πρόστιμα,

19. Όταν επί δεκαετίες παρακολουθείτε και φακελώνετε τους πάντες με δορυφόρους, ηλεκτρονικά μέσα, τσιπς και ψηφιακούς χαφιέδες,

20. Όταν τα αστυνομικά μπουλούκια σας χωρίς να τηρούν κανένα μέτρο προστασίας, εφορμούν σε όσους τα τηρούν με ευλάβεια και απλώς διαμαρτύρονται για λάθη σας,

21. Όταν αγοράζετε και πουλάτε τον λαό μετά από κάθε εκλογική νίκη σας,

22. Όταν έχετε γίνει αναξιόπιστοι ακόμη και σε μάτια μικρών παιδιών, 

23 Όταν ο κορονοϊός σας έδωσε την ευκαιρία να ξεθάψετε από την εποχή του ψυχρού πολέμου και να εφαρμόσετε κάθε σχέδιο περιορισμού, απαγόρευσης, ελέγχου των κοινωνιών και κατάργησης εργασιακών, δημοκρατικών και ανθρώπινων δικαιωμάτων επιβάλλοντας μια σκοτεινή εποχή ελέγχου…

Όταν… όταν… όταν…

 

Πώς να μη σας αρνηθούν τόσοι πολλοί άνθρωποι;

 

 

-Γιατί επιτίθεστε με τόσο μίσος, χλευασμό και απαξίωση στους αρνητές που είναι τέκνα της δικής σας πολιτικής;

-Γιατί αναπαράγετε το ίδιο λάθος και πάλι;

-Για να στείλετε ξανά πολλούς από αυτούς στον φασισμό, στην τυφλή άρνηση και στο σύνθημα «να καεί, να καεί, το μπ@@@ η Βουλή»;

-Για να γίνουν όργανα της άλλης όψης του ίδιου εκμεταλλευτικού συστήματος;

 

ΓΙΑΤΙ;

 

-Μα δεν έχει "γιατί" σε ένα σύστημα που το μόνο κριτήριό του είναι το κέρδος.

-Γιατί κερδίζουν οι άρχοντες του συστήματος, οι εκμεταλλευτές, οι κατέχοντες του 1% περισσότερα από τα του 99% του κόσμου!

-Για να αυξάνουν τα κέρδη του κεφαλαίου.

 

Πολύ απλό και τρομακτικό!

 

ΓΙ ΑΥΤΟ!!!

 

*********

 *Θα κάνω εμβόλιο, όπως έκανα για τη γρίπη και τον πνευμονόκοκκο, φοράω μάσκα από τότε που οι σοφοί σας την έβγαζαν μέχρι και επικίνδυνη, κρατάω αποστάσεις και όταν τα ΜΑΤ σας, μας ρίχνουν δακρυγόνα… Ποτέ δεν με εγκλώβισε το σύστημά σας στη μία ή την άλλη πλευρά του.

Εγώ εσάς αρνούμαι, όχι την επιστήμη.

 

 

 

Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2020

Η ισότητα των φύλων και η… Δευτέρα Παρουσία!

Τι σου κάνει αυτός ο ΣΚΑΪ. Ξύνεται με τις εκπομπές του στη γκλίτσα του τσομπάνη! Είχε στο ρ/φ (29-11-2020) εκπομπή για τη βία και τις ανισότητες σε βάρος των γυναικών, χύνοντας κροκοδείλια δάκρυα!

 Και τι δεν έχουμε ακούσει τα τελευταία 40 χρόνια για την κατάκτηση της ισότητας των φύλων, την ίση αμοιβή για ίση εργασία, την εξάλειψη της βίας και αδικίας σε βάρος των γυναικών, μέσα απο μια σύγκλιση των οικονομιών και εξάλειψης των ανισοτήτων μεταξύ των χωρών – μελών!

 Φυσικά οι αντίπαλοι της ΕΕ τότε περιέγραφαν ότι ο καπιταλισμός ούτε αλλάζει ούτε εξαλείφει τις ανισότητες, αντίθετα τις αναπαράγει διαρκώς και δεν μοιράζει ευημερία στους λαούς.

 Το ποιος επιβεβαιώνεται 40 χρόνια μετά όλοι το ξέρουμε! Σε 60 μέχρι σε… 217 χρόνια θα μειωθούν οι ανισότητες των φύλων στην εργασία στην ΕΕ και στον κόσμο! Άρα μια και η θέση στην εργασία είναι η μήτρα των κοινωνικών ανισοτήτων, μάλλον θα το μάθουμε στον… Παράδεισο!

 Τώρα αν θέλετε, διαβάζετε και κανένα δημοσίευμα για τα «θαύματα» του καπιταλισμού στην ισότητα των φύλων, έτσι για να μη σας πουν ότι κάνετε κομμουνιστική προπαγάνδα μεταφέροντας αυτά που λέει ο… Περισσός!

Εκτός αν εγώ έχασα επεισόδια και το cnn, το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ(WEF) και το  Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο για την Ισότητα των Φύλων (EIGE) έγιναν κομμουνιστικά και δεν το πήρα μυρωδιά!

 Σε τουλάχιστον 60 χρόνια η ισότητα γυναικών και ανδρών στην Ευρώπη

Ανανεώθηκε: Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020

Οι γυναίκες της Ευρώπης απέχουν τουλάχιστον 60 χρόνια από την κατάκτηση της ισότητάς τους με τους άνδρες και η πανδημία του νέου κορωνοϊού μπορεί να επιβραδύνει κι άλλο την πρόοδό τους, σύμφωνα με έκθεση που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα για την ισότητα των φύλων.

Ο δείκτης 2020 του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου για την Ισότητα των Φύλων (EIGE) δείχνει ότι τον τελευταίο χρόνο έχει συντελεστεί κάποια πρόοδος, αλλά επίσης ότι οι γυναίκες εξακολουθούν να κάνουν την περισσότερη από τη δουλειά που δεν πληρώνεται στο σπίτι και διατρέχουν μεγαλύτερο οικονομικό κίνδυνο από τους άνδρες λόγω της πανδημίας του νέου κορωνοϊού.

https://www.cnn.gr/kosmos/story/240491/se-toylaxiston-60-xronia-i-isotita-gynaikon-kai-andron-stin-eyropi

 

Η ισότητα των φύλων θα επιτευχθεί σε 100 χρόνια, σύμφωνα με νέα έρευνα -Σε ποιες χώρες παρατηρείται το μεγαλύτερο χάσμα.

 Το χάσμα μεταξύ ανδρών και γυναικών, από άποψη πολιτικής επιρροής, οικονομικού κέρδους, υγείας και εκπαίδευσης, έχει μειωθεί κατά το τελευταίο έτος, αλλά θα χρειαστεί άλλος ένας αιώνας για να εξαλειφθεί, σύμφωνα με το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ (WEF).

Στην τελευταία έκθεση του WEF, που μελετά την παγκόσμια πρόοδο στο ζήτημα της ισότητας των φύλων, παρατηρείται πως όλο και περισσότερες γυναίκες εισέρχονται στην κυβέρνηση σε πολλά μέρη. Ωστόσο, όπως προκύπτει, το οικονομικό χάσμα έχει διευρυνθεί.

Το WEF προέβλεψε ότι θα χρειαστούν 99,5 χρόνια για να επιτευχθεί η πολυπόθητη ισότητα μεταξύ ανδρών και γυναικών, παρόλο που οι τελευταίες έχουν αναλάβει εσχάτως υψηλόβαθμους ηγετικούς ρόλους στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, την Παγκόσμια Τράπεζα και σε κυβερνήσεις χωρών όπως η Φινλανδία, η Γερμανία και η Νέα Ζηλανδία.

https://www.huffingtonpost.gr/entry/e-isoteta-ton-felon-tha-epiteechthei-se-100-chronia-semfona-me-nea-ereena_gr_5df8b164e4b0ae01a1e6d28c

  

Για ποια ισότητα των φύλων μιλάμε; Σε 217 χρόνια θα μειωθεί το χάσμα ανδρών-γυναικών στα εργασιακά. Τι δείχνει η έκθεση του World Economic Forum

 Εάν δε αυτές οι προβλέψεις που περιλαμβάνονται στην ετήσια έκθεση του World Economic Forum, Global Gender Parity Stalls για το 2017, σε σύνολο 144 χωρών σας φαίνονται ζοφερές, δυστυχώς υπάρχουν και άλλα, ακόμη πιο δυσοίωνα ευρήματα: για πρώτη φορά από το 2006 που ξεκίνησε η δημοσιοποίηση της συγκεκριμένης έρευνας οι ανισότητες μεταξύ ανδρών και γυναικών αντί να μειωθούν, μεγάλωσαν. Στον τομέα μάλιστα της εργασίας το χάσμα μεταξύ των φύλων αυξήθηκε για τέταρτη συνεχή χρονιά και πλέον έχει επιστρέψει στα επίπεδα του 2008.

 https://www.huffingtonpost.gr/2017/11/02/ekthesi-anisothta-isoth-fyla-ellada-eidiseis-koinonia_n_18446892.html

Κι επειδή  ίσως βγει παραπονεμένη η κυβέρνηση που τηρεί όλες τις οδηγίες της ΕΕ και όλα τα μέτρα επίτευξης της ισότητας και ίσης μεταχείρισης  των φύλων και «δεν κρατάει αποστάσεις», ας θυμηθούμε τα πρόσφατα έργα της στις γυναίκες που «κρατούσαν αποστάσεις» - κακό του κεφαλιού τους! Δεν ήξεραν δεν ρώτησαν όσους τίμησαν την επέτειο του Πολυτεχνείου και τηρούσαν τις αποστάσεις και   διαλύθηκαν με τη βία από αυτούς που δεν τηρούσαν καμία απόσταση;

Έτσι, παρά την αυστηρή τήρηση των μέτρων αποστάσεων και προστασίας, η αστυνομία προχώρησε σε προαγωγές φεμινιστριών στο πλαίσιο συμβολικής διαμαρτυρίας για την παγκόσμια ημέρα για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών!

Οι κακές γλώσσες  βέβαια είπαν ότι αυτές οι γυναίκες ήταν σφόδρα μαζόχες και ερωτευμένες με τους αστυνομικούς και τη βία και μη έχοντας άλλο τρόπο να παραβιάσουν τις σκληρές οδηγίες Χαρδαλιά – Τσόδρα για τις αποστάσεις, διάλεξαν τον πιο… ασφαλή τρόπο να βρεθούν «υπερβολικά κοντά» και «νομίμως», ως συλληφθείσες!!! Εγώ δεν τους πίστεψα! Ούτε τη συγγνώμη του Χρυσοχοΐδη πίστεψα.

 https://left.gr/news/ihiro-hastoyki-stin-kyvernisi-apo-ti-diethni-amnistia-gia-ti-syllipsi-ton-feministrion

Α, όταν επιτευχθεί ισότητα με καπιταλισμό, πάρτε με στο ψηφιακό - ενεργειακό τηλέφωνο, στον Παράδεισο θα είμαι. Ο Θεός κατάργησε τις διακρίσεις και δέχεται και κομμουνιστές, μετά τη διαπίστωση ότι ισότητα στον καπιταλισμό ούτε στη… Δευτέρα Παρουσία θα έχουμε!