Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2020

Η επιστήμη του χρηματιστηριακού φόβου και τα ΑΕΙ

Πόσες φορές δεν έχει καταγγελθεί ότι η Παιδεία που θέλουν οι καπιταλιστές, και την οποία διαρκώς και περισσότερο προωθούν οι κυβερνήσεις, δεν είναι ακριβώς Παιδεία αλλά επιστήμη της υποταγής του ανθρώπου στο σύστημα της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο μέχρι την έσχατη μορφή, για να παραχθούν κέρδη για το κεφάλαιο.

 

Μια από αυτές τις εκφάνσεις είναι και η «συνεργασία» - μετατροπή των ΑΕΙ σε όργανα των μονοπωλιακών επιχειρήσεων και των χρηματιστών για να είναι η επιστήμη μέσο παραγωγής κέρδους για τις επιχειρήσεις. Μέσα  από αυτή τη «συνεργασία» στόχος είναι να μεταφερθεί καινοτόμος ανθρώπινη γνώση και επιστημονική εργασία ευθέως ως εργαλείο παραγωγής υπεραξίας για το κεφάλαιο.

 

Ψάχνοντας ανακάλυψα ότι η επιστήμη μέτρησης και αξιοποίησης του (χρηματιστηριακού) φόβου (δείκτης KEPE GRIV) που εφαρμόζει στην Ελλάδα το ΚΕΠΕ, είναι ένα από τα εργαλεία καταγραφής των δεικτών της οικονομίας και της διερεύνησης της οικονομικής αστάθειας στο υψηλό επίπεδο των χρηματιστηριακών συναλλαγών για τη θωράκιση των κερδών των παικτών τους. Κρυφά όμως «πίσω από την κουρτίνα» αυτών των μετρήσεων βρίσκεται η πραγματική κατάσταση φόβου και σκληρών αντιθέσεων που παράγει το σύστημα στην οικονομία και στην κοινωνία.

 

Φυσικά δεν βάζουν την επιστήμη να αναλύσουν τους πρωτογενείς παράγοντες φόβου και οικονομικής και κοινωνικής αστάθειας που είναι οι εκμεταλλευτικές σχέσεις, οι νομοτέλειες αυτής της σχέσης για την υπερσυσσώρευση πλούτου (κεφαλαίου)  σε λίγα χέρια και φτώχειας στις μάζες των λαών και κατ’ επέκταση γέννηση των χωρίς τέλος ανταγωνισμών μονοπωλιακών κεφαλαίων και ιμπεριαλιστικών κρατών που καταλήγουν σε κρίσεις και αδιέξοδα και στους καταστροφικούς οικονομικούς και ένοπλους πολέμους.

 

Όχι, δεν κάνουν τέτοιες έρευνες για να σώσουν τον κόσμο. Ερευνούν μόνο τα αποτελέσματα της στρεβλής λειτουργίας του συστήματος, ως φυσική κατάσταση, και δίνουν κάθε φορά τον δείκτη φόβου για να έχουν εφόδια οι χρηματιστές να αντιμετωπίσουν την αστάθεια της χρηματιστηριακής αγοράς, εφόδια που  είναι άκρως απαραίτητα για τους ντόπιους και διεθνείς «επενδυτές», ώστε να ξέρουν πώς θα αποφύγουν τις ζημιές και θα αυξήσουν τα κέρδη τους.

 

Για τα θύματα της εκμεταλλευτικής λειτουργίας του συστήματος ούτε λόγος! Κι όμως αυτά είναι που νοιώθουν στο πετσί τους πιο άγρια την οικονομική αστάθεια!

 

Εκεί θέλουν να οδηγηθούν η Παιδεία και τα ΑΕΙ! Κυνικοί παραγωγοί επιστήμης για τις επιχειρήσεις! Από υπηρέτες της Παιδείας να μετατραπούν σε υπηρέτες του κεφαλαίου!

 

Να λοιπόν μια «εξαίρετη αποστολή» των ΑΕΙ, όταν οδηγούνται να υποτάσσουν την ύπαρξη τους στο κεφάλαιο.  

 

Ο δείκτης KEPE GRIV είναι ένας δείκτης τεκμαρτής μεταβλητότητας και υπολογίζεται στη βάση των τιμών των δικαιωμάτων προαίρεσης του δείκτη FTSE/X.A. Large Cap, βάσει της επίσημης νέας μεθοδολογίας που χρησιμοποιείται από το Chicago Board Options Exchange (CBOE). Ο δείκτης κατασκευάστηκε από το ΚΕΠΕ σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών και τον Καθηγητή Κ. Συριόπουλο.

 

Στόχος του δείκτη είναι να αποτελέσει το βασικό μέτρο αναφοράς για την αναμενόμενη μελλοντική βραχυπρόθεσμη μεταβλητότητα της ελληνικής χρηματιστηριακής αγοράς.  Συνεπώς αντανακλά μαζί με τον «Σύνθετο Δείκτη Προήγησης», την αβεβαιότητα και την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι επενδυτές στην Ελληνική Οικονομία, όπως αυτή αποτυπώνεται στις τιμές των παραγώγων προϊόντων, παρέχοντας χρήσιμη πληροφόρηση στην εγχώρια, αλλά και στις διεθνείς αγορές.

 

Τι μας είπε ο δείκτης φόβου στο τελευταίο ραπόρτο; Ότι η τιμή του δείκτη KEPE GRIV (φόβου) σημείωσε μικρή μείωση τον Αύγουστο του 2020 φτάνοντας το 25,67% στις 31/8/2020 από 26,46% στις 31/7/2020. Ο δείκτης διατηρείται σε επίπεδα χαμηλότερα του ιστορικού μέσου όρου (από τον Ιανουάριο του 2004) για την ελληνική αγορά, ο οποίος είναι στο 33,21%. Παράλληλα, μειώθηκε και η μέση ημερήσια τιμή του δείκτη τον Αύγουστο του 2020 στο 26,93% από 27,96% τον Ιούλιο του 2020. Η εξέλιξη του δείκτη κρίνεται θετική καθώς αποτυπώνει, για δεύτερο συνεχόμενο μήνα, μείωση της αβεβαιότητας των επενδυτών για την ελληνική αγορά.

 

Η τελευταία «επιστημονική» διατύπωση έχει αξία!  Η μείωση της μείωσης είναι «θετική»! Στους καπιταλιστές και στις «αγορές» δεν αρέσουν οι αρνητικές και ενοχλητικές λέξεις!

 

https://www.kepe.gr/images/pdf/Press%20Office/%CE%94%CE%A4_%CE%94%CE%B5%CE%AF%CE%BA%CF%84%CE%B5%CF%82_%CE%91%CF%85%CE%B3%CE%BF%CF%85%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%82_2020.pdf

 

 

Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2020

«Αλήθεια είναι ό,τι θέλουμε, ό,τι λέμε και ό,τι πιστεύουμε»!

 

Αμερικανιές στην εκπαίδευση των μαθητών

 2+2=4 και 2+2=22!

«Αλήθεια είναι ό,τι  θέλουμε, ό,τι λέμε και ό,τι πιστεύουμε»!

 

-Δασκάλα πόσες αλήθειες έχουμε;

-Μια

-Έλα να σε δείρουμε και να σε απολύσουμε για αμάθεια!

 

Ένας φίλος (Xampellos) μου έστειλε το παρακάτω βίντεο κι έχει σημασία. Πίσω του φανερώνει την αντιδραστική - φασιστική αντίληψη των «πολλών αληθειών», δηλαδή την πλήρη αμάθεια και την αρχή «αλήθεια είναι ό,τι  θέλουμε, ό,τι λέμε και ό,τι πιστεύουμε»!

Και δείτε πως στο τέλος το πλήρωσαν οι αμαθείς και οπαδοί των πολλών αληθειών!

Για όσους δεν γνωρίζουν, στις ΗΠΑ προωθείται συστηματικά η αρχή των πολλών ισότιμων αληθειών στην εκπαίδευση!

 

 Alternative Math | Short Film 

 Εναλλακτικά Μαθηματικά | Ταινία μικρού μήκους

 Βάλτε ελληνικούς υπότιτλους  από το σηματάκι των ρυθμίσεων

 

https://www.youtube.com/watch?v=Zh3Yz3PiXZw

 

 

 

 

Καθρεφτάκια στην Κύπρο για να γίνει αμερικανικό προτεκτοράτο!

Για όσους βιάστηκαν να χαρούν…

Η μερική άρση του εμπάργκο της πώλησης όπλων στο μέρος των  «μη φονικών εξοπλισμών» στην Κύπρο από τις ΗΠΑ για ένα χρόνο, δεν αφορά την άμεση αγορά όπλων ή τη σχέση με την Τουρκία και την κατοχή, αλλά μόνο την απαίτηση - εκβιασμό να μετατραπεί σε αμερικανικό προτεκτοράτο! Ο όρος που θέτουν οι Αμερικανοί είναι να πει η Κύπρος «όχι σε όλα στη Ρωσία», καμία διευκόλυνση σε ρωσικά πλοία κλπ για να αποκλειστεί στη Συρία και πλήρης έλεγχος του τραπεζικού συστήματος της Κύπρου για τον έλεγχο ρωσικών κεφαλαίων. Θυμηθείτε την συμφωνία των Πρεσπών και το σχέδιο περικύκλωσης της Ρωσίας…

 Τι θα δώσουν; Όχι τη δυνατότητα να αγοράζει η Κύπρος όπλα, αλλά να αγοράζει… κιάλια, αλεξίσφαιρα γιλέκα, στολές και άλλα τέτοια!

 Στην πραγματικότητα καθρεφτάκια με αντάλλαγμα γη και ύδωρ, δηλαδή πλήρη παράδοση!

 Η Ρωσία είναι η μόνη χώρα που τηρεί σταθερή γραμμή υποστήριξης της Κύπρου από δεκαετίες.

 

Ο διεθνολόγος Πάμπος Χρυσοστόμου, Διευθυντής Έρευνας και Διεθνών Σχέσεων στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου είπε ότι  «Η απόφαση προβλέπει μερική άρση εμπάργκο και μάλιστα μη φονικών όπλων όπως διόπτρες, αλεξίσφαιρα κ.λπ. Θα έχει ισχύ για έναν χρόνο. Ούτε λίγο ούτε πολύ η πρέσβης των ΗΠΑ στην Κύπρο ζήτησε το αμίμητο: να ελέγχονται οι κυπριακές τράπεζες και να μην ελλιμενίζονται τα ρωσικά πλοία».

 

Το επιβεβαίωσε και η Αμερικανίδα πρέσβης στην Κύπρο Τζούντιθ  Γκάρμπε υπογράμμισε πως «οι ΗΠΑ προτρέπουν την Κυπριακή Δημοκρατία να κάνει αυτά τα βήματα»!

 

https://sputniknews.gr/kosmos/202009028153149-empargko-oplon-oi-amerikanoi-lene-dioxte-tous-rosous-an-thelete-na-sas-exoplizoume-me-alexisfaira/

 

 

https://www.efsyn.gr/kosmos/eyropi/258054_arsi-toy-empargko-oplon-gia-tin-kypro-me-rosikoys-asteriskoys

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2020

Σαν σήμερα 1-9-1939: Έναρξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου

 Οι λαοί πλήρωσαν ακριβά τους ιμπεριαλιστικούς ανταγωνισμούς και τη συμφωνία τους για τον αφανισμό της ΕΣΣΔ


 

Ξέρουμε ότι:

 -Το Σύμφωνο του Μονάχου του 1938 ήταν μια μεγάλη στρατηγική παγίδα όλων των δυτικών ιμπεριαλιστών για τον αφανισμό της ΕΣΣΔ, με μπροστάρη τη Γερμανία;

 -Το Σύμφωνο μη επίθεσης Μολότοφ – Ρίμπεντροπ, 23/8/1939, μεταξύ ΕΣΣΔ – Γερμανίας ήταν ιστορικά η μεγαλύτερη στρατηγική παγίδα που έστησε ποτέ αδύναμο κράτος στο σύνολο των συνασπισμένων ιμπεριαλιστών;

 -Η «συμπαθής» Πολωνία συμμετείχε με τον Χίτλερ στον διαμελισμό της Τσεχοσλοβακίας καταλαμβάνοντας, μαζί του, τμήμα της;

 -Η Πολωνία και η Ρουμανία - με εντολή των δυτικών - απαγόρεψαν στην ΕΣΣΔ να έχει διάδρομο παροχής στρατιωτικής βοήθειας στην Τσεχοσλοβακία με την οποία είχε συνθήκη βοήθειας μέχρι και αυτή να την αναγκάσουν να την ακυρώσει για να την καταλάβει χωρίς τουφεκιά ο Χίτλερ;

 -Η Πολωνία αρνήθηκε συνθήκη βοήθειας με την ΕΣΣΔ, ενώ υπέγραψε από το 1934 συνθήκη συνεργασίας με την Γερμανία;

 -Δεν διαμέλισε η ΕΣΣΔ την Πολωνία αλλά η Πολωνία διαμέλισε εδάφη της ΕΣΣΔ στην Ουκρανία και στην Λευκορωσία (και στη Λιθουανία) το 1920 με στρατιωτική στήριξη της ΑΝΤΑΝΤ;

 -Το 1939 η ΕΣΣΔ επανέφερε τα σύνορα με την Πολωνία, στα όρια που ορίστηκαν στη Διάσκεψη των Βερσαλλιών, όπου διέμεναν εκατομμύρια Ουκρανοί και Λευκορώσοι;

 -Οι Σοβιετικοί διέσωσαν δεκάδες χιλιάδες Πολωνούς στρατιώτες και αξιωματικούς εκ των οποίων περί τις 100.000 τους ανασύνταξαν και τους διεκπεραίωσαν στους Αγγλογάλους μέσω Ιράν ενώ όσους δήλωσαν εθελοντικά τους συγκρότησαν στο πολωνικό Σώμα που πολέμησε με τον Κόκκινο Στρατό;

 -Ο πόλεμος που κήρυξαν οι δυτικοί στη Γερμανία για την εισβολή στην σύμμαχό τους Πολωνία ήταν ένας πόλεμος – μαϊμού («παράξενος πόλεμος») με εκπαιδευτικές βολές όπλων εκατέρωθεν των συνόρων ενώ στόχος και καημός τους ήταν να συνεχίσει η Γερμανία την εισβολή προς την ΕΣΣΔ;

 -Η Γερμανία επιτέθηκε δυτικά, μετά τη συνθήκη με την ΕΣΣΔ, για να θέσει στην υπηρεσία του όλο το βιομηχανικό δυναμικό, ώστε να μπορεί να επιτεθεί και να τη νικήσει αστραπιαία; (εντός 3 μηνών πρόβλεπαν!)

 -Ο χρόνος που κέρδισε η ΕΣΣΔ από τη συνθήκη, της έδωσε πολλαπλάσια πλεονεκτήματα από αυτά που νόμιζαν ότι κέρδισαν οι ναζί, και από αυτά που υπολόγισαν οι Αγγλογάλλοι που παρά την αντίθεσή τους με τον Χίτλερ ήταν βέβαιοι ότι θα συντρίψει την ΕΣΣΔ και μετά εξαντλημένος αλλά ικανοποιημένος,  θα συμβιβαστεί μαζί τους;

 -Ότι ταυτόχρονα με τη συμφωνία του Μονάχου οι Βρετανοί παραχώρησαν με συνθήκη δικαιώματα επέμβασης στους Ιάπωνες στην Κίνα για να στραφούν μετά στη Σιβηρία και όχι στον ειρηνικό;

 Τελικά αυτός ο πόλεμος ήταν πόλεμος των ιμπεριαλιστών πρώτα εναντίον της ΕΣΣΔ και σε συνέχεια και μεταξύ τους. Οι λαοί πλήρωσαν βαρύτατο τίμημα σε νεκρούς, τραυματίες και καταστροφές. Δεν ήρθε όμως μόνος του. Ήρθε γιατί οι νομοτέλειες  ανταγωνισμού του μονοπωλιακού καπιταλισμού, δηλαδή του ιμπεριαλισμού, καταλήγουν πάντα σε αδιέξοδο. Κι έτσι, ο κανόνας «ο θάνατός σου, η ζωή μου» και ο κανιβαλισμός των κεφαλαίων, γίνεται νόμος και τάφος των λαών.

 Δίδαγμα.

 Δείτε τις εξελίξεις προς τον πόλεμο από την μεγάλη οικονομική κρίση του 1929 επί 10 χρόνια. Συγκρίνετέ τις με τις εξελίξεις των ιμπεριαλιστικών ανταγωνισμών σήμερα και με τον σταδιακό σχηματισμό δύο αντίπαλων ιμπεριαλιστικών μπλοκ. Δείτε και την αναβίωση του ανερχόμενου φασιστικού φαινομένου μέσα από τα σπλάχνα της αστικής δημοκρατίας των ιμπεριαλιστών για να χρησιμοποιηθεί κατά των λαών όταν τα σχέδιά τους συναντήσουν λαϊκή αντίσταση. Και βγάλτε συμπεράσματα.

 Δείτε ακόμη:

 http://aristeripolitiki.blogspot.com/2020/08/blog-post_23.html