Με πολύ κλάμα η κυρία Καθημερινή της 26/2/2016,
μας πληροφορεί πρωτοσέλιδα, ότι το 3% των
φορολογουμένων πληρώνει το 42% του φόρου εισοδήματος, σύμφωνα με τα στοιχεία
της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων... Τα πληρώνουν 267.480 φορολογούμενοι με
εισόδημα άνω των 30.000 ευρώ, οι οποίοι δηλώνουν εισοδήματα ύψους 35 δισ. ευρώ.
…και
όπως γράφει, «διαπιστώνεται
ότι ο προϋπολογισμός στηρίζεται κυρίως στα εισοδήματα αυτών των εισοδηματικών
κλιμακίων» κλπ, κλπ!
Μπράβο ρε παιδιά, καλά
κάνετε και το λέτε γιατί έτσι έχετε κολλήσει στον τοίχο τους κουμουνιστές που
ισχυρίζονται ότι τους φόρους τους πληρώνει ο λαός! Που είδαν τους φτωχούς να
πληρώνουν φόρους;
Έτσι πάμε στην ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ & ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΗ
ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΣΟΔΩΝ το 2015 που εξέδωσε πριν λίγες μέρες η ΓΓΔΕ, για να…
στηρίξουμε την αλήθεια της Καθημερινής!
-Σύνολο φόρων το 2015 = 43,61
δισεκ. ευρώ.
-Ο φόρος εισοδήματος φυσικών
προσώπων ανέρχεται σε 7,82 δισεκ.
-Το 42% που γράφει η
Καθημερινή, είναι 3,28 δισεκ.
-Για να λέμε δηλαδή τα
πράγματα με το όνομά τους, από τα 43,614 δισεκ. ευρώ φόρων, οι πλούσιοι
πληρώνουν τα 3,28 δισεκ. ή το 7,52% του συνόλου των φόρων!!!
-Μια χαρά δηλαδή το 42% της κυρίας
Καθημερινής με το κλάμα, γίνεται 7,52%!
Αυτό ήταν όλο; Μπα, έρχεται
και ο ΣΕΒ που «τρελαίνεται» με τους υπέρογκους συντελεστές και φόρους που
πληρώνουν οι ΑΕ!
-Οι ΑΕ πλήρωσαν, σύμφωνα με τηΓΓΔΕ, 2,52
δισεκ. ή το 5,78% των συνολικών φόρων! Το προσθέτουμε στα 3,28 του φόρου
εισοδήματος των πλουσίων και έχουμε το τρομερό ποσό των 5,80 δισεκ. που
πληρώνουν οι πλούσιοι και οι επιχειρήσεις τους.
-Αυτό το ποσό ισοδυναμεί με
το τρομερό 13,30% του συνόλου των φόρων! Οι «άλλοι» πληρώνουν «μόνο» το 86,70%!
Συμπέρασμα: Αφού έχει πάντα δίκιο η
Καθημερινή τότε σίγουρα το 13,30% είναι μεγαλύτερο από το 86,70%!
Πάντα έτσι μετρούσε τα δικά της
η αστική τάξη, το ίδιο και οι κονδυλοφόροι της!
Και κάτι που η Καθημερινή, η
οποία ωρύεται, ότι ο συντελεστής φορολογίας των μεγάλων εισοδημάτων είναι στην Ελλάδα
υπερβολικός. Της ξέφυγε ή δεν της ξέφυγε πάντως δεν έκανε έναν υπολογισμό να δει
ότι τα υψηλά εισοδήματα που δήθεν υπερφορολογούνται, δήλωσαν 35 δισεκ. εισόδημα
και πλήρωσαν 3,22 δισεκ. φόρους. Με άλλα λόγια ο πραγματικός συντελεστής
φορολογίας ήταν 9,2%!!! Μπράβο σας! Αυτός είναι ο υψηλότερος συντελεστής φόρου
εισοδήματος στην ΕΕ που δήθεν τσακίζει τα υψηλά εισοδήματα και τα εξαναγκάζει
να βγάζουν έξω τα λεφτά;;; το 9,2%; Τι να πει κανείς…
Πως είπατε; λέει ψέματα η Καθημερινή; Όχι
δεν λέει ψέματα. Απλώς δεν λέει την αλήθεια! Τα εργοστάσια παραγωγής παραπλάνησης
του Αλαφούζου τελευταίως έχουν υπερπαραγωγή και τι να κάνουν, τους ξεφεύγουν
και μερικές υπερβάλλουσες ποσότητες πότε, πότε!
Εκείνο το… «διαπιστώνεται
ότι ο προϋπολογισμός στηρίζεται κυρίως στα εισοδήματα αυτών των εισοδηματικών
κλιμακίων» τι το ήθελε;
Σα δε ντρεπόμαστε λέω εγώ… Εντάξει
τώρα, μην είμαστε κι εμείς υπερβολικοί και ζητάμε να ντρέπονται….
Μια ιστορική απάντηση των
κομμουνιστών (και κατ’ επέκταση της εργατικής τάξης και των λαών) Ελλάδος και
Τουρκίας, σε όλους εκείνους τους εθνικιστές και υπερπατριώτες της αστικής τάξης
των δύο χωρών που θεωρούν εχθρό κάθε λαό που είναι γύρω τους και πίσω από κροκοδείλια
δάκρυα υμνούν τους ιμπεριαλιστικούς πολέμους, το ΝΑΤΟ και την ΕΕ, απαιτώντας
την υποταγή και τον πνιγμό των λαών για να τους ληστέψουν ανενόχλητοι χάριν των
κυρίαρχων κεφαλαίων τους.
Είναι φανερή η ποιοτική διαφορά των
κομμουνιστών των δύο χωρών από κάθε αστική και μικροαστική αντίληψη για τη
σχέση μεταξύ λαών και χωρών. Αυτή τη διαφορά ποτέ δεν συχώρεσαν οι αστοί και αντικομουνιστές
και ενίοτε την κατάγγειλαν ως ανθελληνισμό, αντιτουρκισμό κλπ. Από την Μικρασιατική
εκστρατεία που κατάγγειλε το ΚΚΕ ως ιμπεριαλιστικό πόλεμο για τα συμφέροντα Γαλλίας και Αγγλίας
μέχρι την καταγγελία από το ΚΚΤ, της τουρκικής εισβολής στην Κύπρο.
Πώς να μην υποφέρουν από διώξεις μέσα
στις χώρες τους μετά οι κομμουνιστές και των δύο χωρών για… «προδοσία» των (αστικών
και των ιμπεριαλιστικών) «εθνικών» ιδανικών;
Δεν φοβήθηκαν ποτέ να καταγγείλουν τους πολεμοκάπηλους
και τους ιμπεριαλιστές, και να υπερασπίσουν όλους τους λαούς που υποφέρουν,
ακόμη και αυτούς που οι αστοί διδάσκουν ότι είναι «προαιώνιοι εχθροί» που είναι
καλοί μόνο όταν είναι νεκροί!
Αυτή είναι η ποιοτική διαφορά μας
και ας λένε ότι θέλουν τα φερέφωνα των καπιταλιστών.
Μπροστά στις επικίνδυνες για τους
λαούς εξελίξεις που διαδραματίζονται στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου,
ακόμη μεγαλύτερη σημασία αποκτά η κοινή στάση των Κομμουνιστικών Κομμάτων
ενάντια στις ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις και τους πολέμους.
Πρόσφατα, στην Τουρκία
πραγματοποιήθηκε επίσκεψη αντιπροσωπείας του ΚΚΕ, η οποία συζήτησε
με αντιπροσωπεία του ΚΚ,
Τουρκία τις εξελίξεις στην περιοχή, την κατάσταση σε
Ελλάδα και Τουρκία, τα καθήκοντα και τις εμπειρίες των κομμουνιστών στις δύο
χώρες. Τα δύο ΚΚ αποφάσισαν να προχωρήσουν σε Κοινή Ανακοίνωση για τις
εξελίξεις στο Αιγαίο και την εμπλοκή του ΝΑΤΟ με το πρόσχημα της μετανάστευσης.
Αναλυτικά
η Κοινή Ανακοίνωση έχει ως εξής:
«Όχι στον ιμπεριαλιστικό
πόλεμο! Έξω το ΝΑΤΟ από το Αιγαίο!
Η συνεχιζόμενη εδώ και 5 χρόνια
ιμπεριαλιστική επέμβαση των ΗΠΑ, ΝΑΤΟ, ΕΕ, Τουρκίας, Ισραήλ και των μοναρχιών
του Κόλπου στη Συρία, που έχει οδηγήσει στο θάνατο εκατοντάδες χιλιάδες
ανθρώπους και στην προσφυγιά, στην εξαθλίωση εκατομμύρια άλλους, περνά σε μια
νέα φάση όξυνσης. Αυτή της πιο φανερής εμπλοκής του ΝΑΤΟ και της προετοιμασίας
πιθανών χερσαίων επιχειρήσεων.
Γίνεται φανερό πως η στρατιωτική
επέμβαση της Ρωσίας, σε συνεννόηση με τη συριακή κυβέρνηση, άλλαξε τα δεδομένα
σε στρατιωτικό επίπεδο, γι' αυτό και το ΝΑΤΟ διευρύνει την παρουσία του στην
περιοχή, μεταξύ άλλων μεταφέροντας μια ναυτική αρμάδα στο Αιγαίο με πρόσχημα
τον έλεγχο των μεταναστευτικών ροών.
Αυτοί που δημιούργησαν το δράμα εκατομμυρίων ανθρώπων, που
ξεριζώθηκαν από τις εστίες τους, τώρα το επικαλούνται για να ενισχύσουν τη
στρατιωτική παρουσία τους στην περιοχή. Ωστόσο, είναι πασίγνωστο πως οι αστικές
τάξεις, οι πολιτικοί εκπρόσωποί τους, οι ιμπεριαλιστικές συμμαχίες τους, όπως
είναι το ΝΑΤΟ και η ΕΕ, δεν έχουν καμία ευαισθησία για τους λαούς και το δράμα
που περνάνε. Είναι υποκριτές! Πίσω από τα προσχήματά τους βρίσκεται η διαπάλη
με την καπιταλιστική Ρωσία, για την υπεράσπιση των συμφερόντων των δικών τους
μονοπωλιακών ομίλων, την εξασφάλιση γεωστρατηγικών θέσεων, τον έλεγχο ενεργειακών
πηγών, των δρόμων μεταφοράς τους, των μεριδίων των αγορών καθώς και την
αναδιάρθρωση και την ενίσχυση της κυριαρχίας του κεφαλαίου στην περιοχή.
Τα
ΚΚ σε Ελλάδα και Τουρκία καταγγέλλουμε στους εργαζόμενους των δύο χωρών αυτές
τις επικίνδυνες εξελίξεις στη Συρία, το ρόλο των ιμπεριαλιστικών δυνάμεων, τη
στάση των κυβερνήσεων της Τουρκίας και της Ελλάδας.
Τονίζουμε πως είναι επιτακτική ανάγκη
οι εργαζόμενοι, τα λαϊκά στρώματα να συνειδητοποιήσουν τον πόλεμο των
συμφερόντων των μονοπωλίων, που διεξάγεται με πολιτικούς, οικονομικούς και
στρατιωτικούς όρους, αιματοκυλώντας τους λαούς.
Σημειώνουμε πως η συμμετοχή των δύο
χωρών στο ΝΑΤΟ στρέφεται κατά των δύο λαών και της ειρηνικής συμβίωσης, αφού το
ΝΑΤΟ δεν αναγνωρίζει τα σύνορα και τα κυριαρχικά δικαιώματα των δύο χωρών,
επιδιώκει να παίξει το ρόλο του επιδιαιτητή στις σχέσεις των δύο χωρών και
ταυτόχρονα είναι το "οπλισμένο χέρι" του ευρω-αμερικάνικου
ιμπεριαλισμού κατά άλλων λαών.
Καλούμε σε λαϊκή ετοιμότητα για να αποτρέψουμε την εμπλοκή των χωρών
μας σε νέα ιμπεριαλιστικά μακελειά, τόσο σε πιθανά σενάρια που θα φέρνουν σε
αντιπαράθεση τους λαούς μας για τα συμφέροντα του κεφαλαίου, όσο και με τη
συμμετοχή των χωρών μας στα ιμπεριαλιστικά σχέδια που θα στρέφονται ενάντια σε
άλλους λαούς.
Έξω το ΝΑΤΟ από το
Αιγαίο! Όχι στη μετατροπή του Αιγαίου σε ΝΑΤΟικό
"ορμητήριο".
Η Δημοτική Αρχή της Καισαριανής, στην προσπάθεια διαπαιδαγώγησης των
νέων γενών και της αναβάθμισης του πολιτιστικού επιπέδου της πόλης,
παραχώρησε την αίθουσα του Δημαρχείου στην Κινηματογραφική Λέσχη
Καισαριανής «Σκοπευτήριο» για να παρουσιάσει δωρεάν το έργο «Έλα να
Δεις» (Come And See) του Έλεμ Κλίμοφ. Έλα να δεις το τέρας του φασισμού!
Μια ταινία - συγκλονιστική
καταγγελία του πολέμου και των εγκλημάτων του φασισμού.
Πριν την
προβολή, το έργο προλόγισε πολύ επεξηγηματικά ο Μπάμπης Ζαφειράτος (Στο blog Μποτίλια Στον Άνεμοhttp://zbabis.blogspot.gr/μπορείτε
να δείτε το πρόγραμμα προβολής ταινιών με ελεύθερη είσοδο. προσφορά του Δήμου Καισαριανής
και της Κινηματογραφική Λέσχη Καισαριανής
«Σκοπευτήριο». Στο
blog θα βρείτε σημαντικές
κριτικές του Μπάμπη Ζαφειράτου αλλά και μαρξιστικές πολιτικές θέσεις για την
τρέχουσα πολιτική κατάσταση.
Μια ταινία - εικόνα
των εγκλημάτων γίνονται σήμερα στην Συρία, στην Ουκρανία, στην Παλαιστίνη, στο
Ιράκ, σε όλη τη Μ. Ανατολή, κατ’ εικόνα και ομοίωση των εγκλημάτων του
γερμανικού φασισμού και του ιμπεριαλισμού που συνέχισε το έργο του αμέσως μετά
την συντριπτική ήττα των Ναζί από τη Σοβιετική Ένωση.
Δίδαγμα: Αυτός
είναι ο καπιταλισμός και το γνήσιο τέκνο του ο φασισμός!
«Έλα να Δεις»
…το
τέρας του φασισμού
(Come And See)
τουΈλεμΚλίμοφ
Μια
ταινία - εικόνα των εγκλημάτων γίνονται στην Συρία, στην Ουκρανία, στην
Παλαιστίνη, στο Ιράκ, σε όλη τη Μ. Ανατολή, κατ’ εικόνα και ομοίωση των εγκλημάτων
του γερμανικού φασισμού και του ιμπεριαλισμού που συνέχισε το έργο του αμέσως
μετά την συντριπτική ήττα του από τη Σοβιετική Ένωση.
Το έργο.
Το
1943 η ναζιστική λαίλαπα ισοπέδωσε πυρπολώντας τα 628 χωριά - μεταξύ άλλων το
Κατίν - κι έκαψε ζωντανούς γυναικόπαιδα και ηλικιωμένους, το ένα τέταρτο δηλαδή
του πληθυσμού. Αυτό είναι ένα μόνο μέρος της πληθώρας των αδιανόητων
φρικαλεοτήτων και βιαιοπραγιών που οδήγησαν στο θάνατο 2.200.000 Λευκορώσων, με
τις μνήμες από το ολοκαύτωμα ακόμα ολοζώντανες! Οι εικόνες καταστροφής στην
ταινία είναι από τις πιο μεγαλειώδεις μαζικές σκηνές του σύγχρονου
κινηματογράφου.
Στο επίκεντρο
της ιστορίας ο 12χρονος Φλόρια που ξεθάβει ένα χαμένο όπλο και κατατάσσεται
στον Κόκκινο Στρατό ανυπομονώντας να ζήσει σαν παρτιζάνος. Η φαντασίωσή του
όμως διαλύεται όταν έρχεται αντιμέτωπος με την πραγματικότητα. Οι συμπολεμιστές
του, τον αφήνουν πίσω για να τον προστατεύσουν και εκείνος απομένει μόνος.
Συναντά την έφηβη Γκλάσα που κι αυτή έμεινε μόνη της. Μαζί επιστρέφουν στο
χωριό του Φλόρια, όπου ανακαλύπτουν ότι όλοι οι κάτοικοι - και η οικογένειά του
- έχουν σφαγιαστεί. Ο Φλόρια συνεχίζει την περιπλάνηση και ξεκινά για μια νέα
αποστολή: να βρει τροφή για τους αβοήθητους κατοίκους του γειτονικού χωριού.
Στο δρόμο, θα γίνει αυτόπτης μάρτυρας της σφαγής. Βλέπει τους Ναζί να
στοιβάζουν τους ανήμπορους άμαχους σε μια αποθήκη και να βάζουν φωτιά,
αφανίζοντας μαζί και την αθωότητα του Φλόρια, που εμφανώς αρχίζει να γερνά.
Αντιμέτωπος με την κτηνωδία, τα μαλλιά του ασπρίζουν και το πρόσωπό του γεμίζει
ρυτίδες.
Η
αριστουργηματική ταινία του Έλεμ (Ενγκελς, Λένιν, Μαρξ) Κλίμοφ είναι ένα
συγκλονιστικό έπος των φρικαλεοτήτων των ναζί, αποτελεί μία βίαιη καταδίκη του
πολέμου. Το σενάριο είναι του Αντάμοβιτς που είχε υπηρετήσει στο Β' Παγκόσμιο
Πόλεμο κι είχε βιώσει την καταστροφική λαίλαπα που άφησαν οι ναζί στην
Λευκορωσία, αναφέρει πραγματικά γεγονότα, όπως η καταστροφή του χωριού Κατίν.
Μια
απίστευτη σκηνή. Οι Γερμανοί Ναζί ανακοίνωναν στους σοβιετικούς ότι έχουν ανώτερες
πολιτιστικές και ανθρώπινες αρχές και αξίες!!! Τις ίδιες «αξίες» που ακούμε και
σήμερα να διακηρύσσει η ΕΕ και οι εδώ υποτακτικοί της αναπαράγουν χωρίς ντροπή
ακόμη και την ώρα που πνίγουν στο αίμα τους λαούς!
Το
έργο προλόγισε με μια σπουδαία ανάλυση και σύνδεση με το σήμερα ο Μπάμπης
Ζαφειράτος.
ΈΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ. Η
ταινία χωρίς ελληνικούς υπότιτλους.
Βλέποντας
την ταινία, οι πλέον τραγικές σκηνές είναι στο β΄ μέρος, από εκεί που οι
Γερμανοί επιτίθενται στο χωριό, καίνε ζωντανούς τους περισσότερους κατοίκους
και τα παιδιά, σε συνέχεια οι παρτιζάνοι σε ενέδρα, που δεν δείχνει, διαλύουν
την γερμανική φάλαγγα και συλλαμβάνουν αιχμαλώτους τους αξιωματικούς και τους επικεφαλής
Ουκρανούς φασίστες («πατεράδων» των σημερινών Ουκρανών φασιστών του Μπαντέρα).
Στη
συνέχεια στήνεται Λαοδικείο για τα εγκλήματά τους. Αυτό είναι ένα από τα σπουδαιότερα κομμάτια του
έργου γιατί περιέχει τις απολογίες των φασιστών. Άλλοι παριστάνουν τα θύματα,
άλλοι τους καλούς οικογενειάρχες που τους διέταξαν να κάνουν ένα κακό που δεν
ήθελαν και άλλοι έκαναν φασιστικό κήρυγμα μισανθρωπιάς κατά των άλλων «κατώτερων»
λαών που πρέπει να εξαφανιστούν!!! Οι Γερμανοί μάλιστα ισχυρίζονται ότι έχουν (ευρωπαϊκές)
«αρχές» και «αξίες»!!!
Οι
Ουκρανοί δωσίλογοι (βουτηγμένοι και αυτοί στο έγκλημα) για να γλυτώσουν τη ζωή τους
στρέφονται κατά των Γερμανών και αναλαμβάνουν να τους κάψουν ζωντανούς σε
ένδειξη «καλής θέλησης»!
Το
Λαοδικείο αποφασίζει και τους εκτελεί όλους, πριν βάλουν τη φωτιά οι Ουκρανοί.
Τέλος,
ο μικρός ήρωας που επιβίωσε όλων των τραγικών καταστάσεων, μένει κάποια στιγμή
μόνος με μια φωτογραφία- πορτραίτο του Χίτλερ στις λάσπες και αρχίζει να το πυροβολεί
(για πρώτη φορά πυροβολεί σε όλο το έργο). Με κάθε πυροβολισμό γυρνούσε πίσω
τον χρόνο, στη ζωή του Χίτλερ και του Φασισμού. Στο τέλος έφτασε στη φωτογραφία
της μητέρας του Χίτλερ να τον κρατάει αγκαλιά. Εκεί σταμάτησε, δεν πυροβόλησε,
δείχνοντας ότι κανένας δεν γεννιέται δολοφόνος, γίνεται δολοφόνος. Και όποιος
σκοτώνει παιδιά είναι δολοφόνος!
Μια
ταινία, ένα συγκλονιστικό έπος των φρικαλεοτήτων των ναζί που συνιστά απόλυτη
καταδίκη του πολέμου.
Μια
ταινία - εικόνα των εγκλημάτων γίνονται στην Συρία, στην Ουκρανία, στην
Παλαιστίνη, στο Ιράκ, σε όλη τη Μ. Ανατολή, κατ’ εικόνα και ομοίωση των εγκλημάτων
του γερμανικού φασισμού και του ιμπεριαλισμού που συνέχισε το έργο του, αμέσως
μετά την συντριπτική ήττα του από τη Σοβιετική Ένωση.
Δίδαγμα:
αυτός είναι ο καπιταλισμός και το γνήσιο τέκνο του το κτήνος, ο φασισμός!
Η
ταινία προβλήθηκε στο Δημαρχείο Καισαριανής, στις 17/2/2916, με ελεύθερη είσοδο
και με οργανωτή την Κινηματογραφική Λέσχη Καισαριανής «Σκοπευτήριο». Εντάσσεται
δε σε σειρά προβολής ταινιών από τη Λέσχη η οποία συνεχίζεται.
Όσοι είδαν το έργο μοιραία σκεφτόταν τα όργια
των ιμπεριαλιστικών εγκλημάτων που γίνονται χωρίς σταματημό.
Το έργο προλόγισε
με μια σπουδαία ανάλυση ο Μπάμπης Ζαφειράτος. Σύνδεσε εμμέσως τον φασισμό ως
γνήσιο τέκνο του καπιταλισμού ιδίως στη φάση του ιμπεριαλισμού με τη σημερινά
εγκλήματα αιματοκυλίσματος των λαών και την προετοιμασία του πολέμου.
Στο
πρώτο μέρος η ομιλία αναφέρεται στον δημιουργό, στον ΕΛΕΜ ΚΛΙΜΟΦ. Το όνομα ΕΛΕΜ
προέρχεται από ακρωνύμια Ε-γκελς, ΛΕ-νιν, Μαρξ. Ο Κλίμοφ γενήθηκε στο Στάλινγκραντ,
από οικογένεια κομμουνιστών και έζησε όλη τη φρίκη του πολέμου ως παιδί,
έχοντας μνήμες ικανές να τον οδηγήσουν σε μια εντελώς ρεαλιστική περιγραφή του
πολέμου.
Παρακολουθήστε
την ανάλυση του Μπάμπη Ζαφειράτου, αξίζει να δείτε το ανθρώπινο υπόβαθρο μιας από
τις καλύτερες ταινίες όλων των εποχών.
2. ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ - ΤΟ ΚΑΤΙΝ. Μπ. Ζαφειράτος 17.2.2916
Παρακολουθήστε
την ανάλυση του Μπάμπη Ζαφειράτου, αξίζει να δείτε μια ειδική αναφορά στο θέμα «Κατίν»
το οποίο βρίσκεται στο κέντρο του έργου, αλλά όχι σαν το εφεύρημα του Γκέμπελς περί
«εβραιομπολσεβίκικου» εγκλήματος εξολόθρευσης των «καλύτερων αξιωματικών του πολωνικού
στρατού» παρά με τη σφραγίδα του εγκληματικού φασισμού.
Το
ότι το «Κατίν» του Γκέμπελς, αποτελεί αγαπημένο θέμα των ανά τον κόσμο αντικομουνιστών
δεν είναι τίποτα άλλο από την προσπάθεια αθώωσης των ναζιστικών εγκλημάτων στη
Λευκορωσία, μια προσπάθεια συμψηφισμού ενός ναζιστικού εγκλήματος που το φορτώνουν εντέχνως, σε αντίθεση με τα
στοιχεία, στους σοβιετικούς, με τα 2,2 εκ. δολοφονημένων από τους ναζί Λευκορώσων
αλλά και τα 30 εκ. Σοβιετικών και 6,5 εκ. Πολωνών.
Έχει
αξία να δείτε πως από τον Γκέμπελς και μετά, ο αριθμός των εκτελεσμένων από τους
«Εβραιομπολσεβίκους κομμουνιστές» στο Κατίν αυξάνει συνεχώς από καιρό σε καιρό μέχρι
και σήμερα, με την βοήθεια και της σημερινής αντικομουνιστικής εξουσίας της Ρωσίας.
Έτσι, από λιγότερους από 4.000 το 1943, την εποχή των πραγματικών γεγονότων που
περιγράφει το έργο, τους φτάνουν σήμερα στις… 30.000! Όποιον ομαδικό τάφο των
ναζί ανακαλύπτουν σε ακτίνα 100 χιλιομέτρων, τον προσθέτουν στα εγκλήματα των «Εβραιομπολσεβίκων»
σε σημείο μάλιστα αυτόεξευτελισμού.
Η δε
προσπάθεια αξιοποίησης του Κατίν από τους Πολωνούς, οι οποίοι ποτέ δεν έλαβαν
κανένα επίσημο ντοκουμέντο από τα αρχεία της ΕΣΣΔ που να αποδεικνύει την ενοχή της
στην εκτέλεση - αντιθέτως έλαβαν χονδροειδώς πλαστογραφημένα πρακτικά του
Πολιτμπυρό του ΚΚ Μπ., μπορεί να εντάσσεται όχι στην υποδαύλιση μίσους κατά του
κομμουνισμού, στη γραμμή του αντικομουνιστικού μνημονίου της ΕΕ, αλλά και σε
ένα εντελώς αποσιωπημένο δικό τους έγκλημα. Το έγκλημα αυτό το αποκάλυψε ο
Πούτιν στη ρύμη του λόγου του, μιλώντας για το Κατίν πριν λίγα χρόνια και
λέγοντας απλά ότι ίσως ο Στάλιν εκτέλεσε τους Πολωνούς γιατί οι Πολωνοί
εκτέλεσαν, εν ψυχρώ, το 1923, 23.000 αιχμαλώτους Σοβιετικούς στρατιώτες από τον
πόλεμο – επίθεση των πολωνών κατά της νεαρής Σοβιετικής Ρωσίας, το 1920. Ένα αναμφισβήτητο
έγκλημα που ποτέ κανένας δεν μνημονεύει ως «έγκλημα κατά της ανθρωπότητας» όπως
κάνουν με το Κατίν του Γκέμπελς.
Σημειώνουμε
ότι, πριν στον μεσοπόλεμο η Πολωνία είχε αστικοτσιφλικάδικη φασιστική
δικτατορία και εμπλέκεται σε σωρεία εγκλημάτων κατά του λαού και των
κομμουνιστών και συμμετείχε μαζί με τον Χίτλερ στο διαμελισμό της Τσεχοσλοβακίας
σε ένα μικρό τμήμα της, θεωρώντας ασφαλή τον εαυτό της από τις εγγυήσεις των
αγγλογάλλων!
Πρέπει
επιπλέον να πούμε ότι ο λεγόμενος διαμελισμός της Πολωνίας στην έναρξη του
πολέμου, δεν ήταν καθόλου διαμελισμός από τους Σοβιετικούς, αλλά επανένωση των
εδαφών και των πληθυσμών της Λευκορωσίας που αποσπάστηκαν βιαίως με πόλεμο από τους
Πολωνούς το 1920. Μιλάμε για φασιστικό καπιταλιστικό καθεστώς και όχι για μια «αθώα»
Πολωνία» που διαμέλισαν ο Χίτλερ και ο Στάλιν!
3. ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ - ΤΟ ΚΤΗΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ. Μπ. Ζαφειράτος
Παρακολουθήστε
την ανάλυση του Μπάμπη Ζαφειράτου, αξίζει να δείτε το περιεχόμενο του έργου σε
μια από τις καλύτερες αντιπολεμικές ταινίες όλων των εποχών.
Το
έργο.
Το
1943 η ναζιστική λαίλαπα ισοπέδωσε πυρπολώντας τα 628 χωριά - μεταξύ άλλων το
Κατίν - κι έκαψε ζωντανούς γυναικόπαιδα και ηλικιωμένους, το ένα τέταρτο δηλαδή
του πληθυσμού. Αυτό είναι ένα μόνο μέρος της πληθώρας των αδιανόητων
φρικαλεοτήτων και βιαιοπραγιών που οδήγησαν στο θάνατο 2.200.000 Λευκορώσων, με
τις μνήμες από το ολοκαύτωμα ακόμα ολοζώντανες! Οι εικόνες καταστροφής στην
ταινία είναι από τις πιο μεγαλειώδεις μαζικές σκηνές του σύγχρονου
κινηματογράφου.
Στο επίκεντρο
της ιστορίας ο 12χρονος Φλόρια που ξεθάβει ένα χαμένο όπλο και κατατάσσεται
στον Κόκκινο Στρατό ανυπομονώντας να ζήσει σαν παρτιζάνος. Η φαντασίωσή του
όμως διαλύεται όταν έρχεται αντιμέτωπος με την πραγματικότητα. Οι συμπολεμιστές
του, τον αφήνουν πίσω για να τον προστατεύσουν και εκείνος απομένει μόνος.
Συναντά την έφηβη Γκλάσα που κι αυτή έμεινε μόνη της. Μαζί επιστρέφουν στο
χωριό του Φλόρια, όπου ανακαλύπτουν ότι όλοι οι κάτοικοι - και η οικογένειά του
- έχουν σφαγιαστεί. Ο Φλόρια συνεχίζει την περιπλάνηση και ξεκινά για μια νέα
αποστολή: να βρει τροφή για τους αβοήθητους κατοίκους του γειτονικού χωριού.
Στο δρόμο, θα γίνει αυτόπτης μάρτυρας της σφαγής. Βλέπει τους Ναζί να
στοιβάζουν τους ανήμπορους άμαχους σε μια αποθήκη και να βάζουν φωτιά,
αφανίζοντας μαζί και την αθωότητα του Φλόρια, που εμφανώς αρχίζει να γερνά.
Αντιμέτωπος με την κτηνωδία, τα μαλλιά του ασπρίζουν και το πρόσωπό του γεμίζει
ρυτίδες.
Η
αριστουργηματική ταινία του Έλεμ (Ενγκελς, Λένιν, Μαρξ) Κλίμοφ είναι ένα
συγκλονιστικό έπος των φρικαλεοτήτων των ναζί, αποτελεί μία βίαιη καταδίκη του
πολέμου. Το σενάριο είναι του Αντάμοβιτς που είχε υπηρετήσει στο Β' Παγκόσμιο
Πόλεμο κι είχε βιώσει την καταστροφική λαίλαπα που άφησαν οι ναζί στην
Λευκορωσία, αναφέρει πραγματικά γεγονότα, όπως η καταστροφή του χωριού Κατίν.